روایت غلامرضا صنعتگر از یک ادای دین موسیقایی

به گزارش ردکارپت فیلم: غلامرضا صنعتگر خواننده موسیقی پاپ کشورمان همزمان با انتشار نماهنگ «قاسم هنوز زنده است» از انگیزه‌های خود برای تولید این قطعه موسیقایی گفت.

غلامرضا صنعتگر خواننده موسیقی پاپ که روز گذشته قطعه «قاسم هنوز زنده است» را با حمایت مرکز موسیقی حوزه هنری در دسترس مخاطبان قرار داد، ضمن اشاره به انگیزه‌های خود برای ساخت این اثر بیان کرد: طی سال‌هایی که در عرصه موسیقی به فعالیت مشغول هستم، همواره افرادی در ذهن و قلبم حضور دارند که ارادت خاصی به آن‌ها دارم. این افراد آن چنان برای من اهمیت پیدا می‌کنند که هرگز از ذهنم فراموش نمی‌شوند. یکی از این افراد که به یقین اسطوره زندگی من بوده و هست، شهید حاج قاسم سلیمانی است که با عروج شجاعانه‌اش قلب میلیون‌ها ایرانی را به درد آورد.

وی ادامه داد: قطعاً می‌دانم که در روزها و ماه‌هایی به سر می‌بریم که شرایط اقتصادی مردم در وضعیت بسیار نامطلوبی است و باید حال این شرایط را درک کرد. اما این نکته را هم یادمان باشد که در این شرایط گرچه انتقاد وجود دارد اما من وظیفه دارم به عنوان یک هنرمند در کنار مردم شریف ملتم قدردان بزرگمردانی چون شهید قاسم سلیمانی باشم که به ما دفاع از ناموس و وطن را یاد دادند. او به قدری محبوب و بزرگوار بود که به اعتقاد من هر خانه‌ای حاج قاسم را از دست داد.

این خواننده موسیقی پاپ درباره جزئیات قطعه‌ای که به‌تازگی منتشر شده گفت: آهنگ «قاسم هنوز زنده است» به تهیه‌کنندگی حوزه هنری سیستان و بلوچستان، شعری از میلاد عرفان‌پور، آهنگسازی محمدرضا چراغعلی و حمایت مرکز موسیقی حوزه هنری به مناسبت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی تولید شده است و امیدوارم ادای دینی از طرف هنرمندی که سردار سلیمانی را اسطوره خود می‌داند، موردپسند محضر شریف مردم مهربان و قدردان کشورم قرار گیرد.

 


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند