بازیگر نامزد اسکار نقش باب دیلن را بازی می‌کند

به گزارش ردکارپت فیلم: تیموتی شالامی بازیگر برنده اسکار برای ایفای نقش باب دیلن در یک فیلم سینمایی در حال مذاکره است.

تیموتی شالامی در حال مذاکره برای ایفای نقش باب دیلن در فیلم سینمایی کمپانی فاکس به نام «گویینگ الکتریک» به کارگردانی فیلمساز «فورد در برابر فراری» و «جیزم منگولد» است.

این فیلم داستان زندگی باب دیلن، افزایش شهرت و تبدیل شدن او به یک چهره مردمی در موسیقی را دنبال می‌کند. باب دیلن سال ۲۰۱۶ یک جایزه نوبل ادبیات گرفته بود.

این خبر در حالی اعلام شده که تیموتی شالامی سال شلوغی را داشته است، او اخیرا در فیلم سینمایی «زنان کوچک» به کارگردانی گرتا گرویگ نقش آفرینی کرده و در درام تاریخی نتفلیکس به نام «پادشاه» حضور داشته است. او همچنین یک پروژه دیگر به نام «تل‌ماسه» به کارگردانی دنی ویلنوو دارد که در کنار ربکا فرگوسن، اسکار آیزاک، جاش برولین، استلان اسکارسگراد، دیوید باتیستا، جیسون موموا و خاویر باردام نقش آفرینی می‌کند.

منگولد اخیرا با فیلم سینمایی «فورد در برابر فراری نظرات مثبت را دریافت کرده است. در این فیلم مت دیمون و کریستین بیل نقش آفرینی می‌کنند و داستان واقعی یک تیم طراحی اتومبیل را روایت می‌کند که کارول شلبی (دیمون) سرگروه آن هاست و راننده او نیز کن مایلز بریتانیایی است. آن‌ها در تلاش هستند یک ماشین را طراحی کنند که بتوانند خودروی افسانه‌ای فراری را شکست دهند.

او کارگردانی و کمک نویسنده فیلم سینمایی «لوگان» نیز بود که نظرات مثبتی دریافت کرد و به اولین فیلم ابرقهرمانی تبدیل شد که در بخش فیلمنامه اکادمی اسکار نامزد شده است.

پیش از این درسال ۲۰۰۷ یک فیلم سینمایی به نام «من آنجا نیستم» در مورد زندگی باب دیلن ساخته شده بود که کیت بلانشت، بن ویشاو، کریستین بیل و هیث لجر در آن نقش آفرینی کرده بودند. قبل از مارتین اسکورسیزی هم یک مستند به نام «هیچ راهی به خانه نیست» تاثیر او در موسیقی رل را مورد بررسی قرار داده بود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند