پرکارترین بازیگر جشنواره فیلم فجر

به گزارش ردکارپت فیلم: جواد عزتی با بازی در پنج فیلم سینمایی حاضر در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر، پرکارترین بازیگر این دوره است. نکته قابل توجه این است که عزتی در هر پنج فیلم نقش اصلی را ایفا می‌کند.

به این ترتیب از همین حالا باید او را یکی از شانس‌های اصلی دریافت سیمرغ بدانیم. اتفاقی که در سه دوره حضور متوالی برای او در جشنواره فیلم فجر رخ نداده است.

«آتابای»؛ بازی به زبان ترکی

در فیلم آتابای که به نویسندگی هادی حجازی فر و کارگردانی نیکی کریمی ساخته شده است، جواد عزتی نقش یک آذری زبان را بازی می‌کند. باید منتظر یک نقش آفرینی متفاوت از عزتی در این اثر سینمایی باشیم. چراکه علاوه بر لهجه و گویش متفاوت، گریم و در کل کاراکتر عزتی در این فیلم متفاوت است. هادی حجازی فر، سحر دولتشاهی، دانیال نوروش، مه لقا مینوش زاد و یوسف دریادل از دیگر بازیگران حاضر در این اثر هستند.

«خورشید» مجید مجیدی

در جدیدترین اثر مجید مجیدی عزتی با بازیگران خردسال همبازی می‌شود. او در این فیلم، سناریویی از نیما جاویدی را اجرا می‌کند که روایتگر زندگی کودکان کار است. طبیعتاً همبازی شدن با چند هنرپیشه خردسال و قرار گرفتن این بازیگر در میان چالش‌های جدید از زندگی کودکان، می‌تواند عیار هنرمندی عزتی در بازیگری را نشان دهد. ممکن است بازی در «خورشید» متفاوت‌ترین نقش آفرینی عزتی تا امروز باشد.

«شنای پروانه» و «مغزِ استخوان»؛ فرصت بازی در دو فیلم اجتماعی

جواد عزتی در جدیدترین اثر محمد کارت، بازی در یک فیلم اجتماعی را مجدد تجربه می‌کند. شاید بر خلاف دو اثر قبلی، عزتی در فیلمِ «شنای پروانه» تجربه‌های زیادی داشته که می‌تواند به نقش آفرینی او کمک کند. همبازی اصلی عزتی در این فیلم طناز طباطبایی است. در «مغزِ استخوان» عزتی با کارگردانی کار می‌کند که دومین فیلمش را می‌سازد. این اثر هم مضمون اجتماعی دارد.

«دوزیست»؛ همان همیشگی

اطلاعات چندانی از فیلم «دوزیست» در دست نیست؛ اما به نظر می‌رسد عزتی در این فیلم نقشی را ایفا کند که چارچوب‌های آن را قبلاً تجربه کرده است؛ چراکه این فیلم یک ملودرام اجتماعی است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند