اولین شکست خورده سال ۲۰۲۰

به گزارش ردکارپت فیلم: طق پیش‌بینی‌ها فیلم سینمایی «دلیتل» با نقش آفرینی رابرت داونی جونیور، در گیشه این هفته فروش خوبی نخواهد کرد.

«دُلیتل» فیلم فانتزی و ماجراجویی کمپانی یونیورسال در گیشه روز پنجشنبه با در اختیار داشتن بیش از ۳ هزار سینما، تنها ۹۲۵ هزار دلار فروخت. این فیلم که پیش بینی شده دراکران چهار روزه خود ۲۲ الی ۲۵ میلیون دلار خواهد فروخت، بودجه ساخت ۱۸۰ میلیون دلاری دارد.

فیلم سینمایی «پسران بد برای زندگی» کار خود را با ۶/۴ میلیون دلار فروش از ۳۱۵۴ سینما آغاز کرده است. این یک رکورد برای ماه ژانویه محسوب می‌شود، رکوردی که پیش از این با ۵/۳ میلیون دلار در اختیار «تک تیرانداز آمریکایی» بود.

در فیلم سینمایی «دلیتل» رابرت داونی جونیور به عنوان یک دامپزشک نقش آفرینی می‌کند که توانایی آن را دارد با حیوانات حرف بزند. این فیلم با نظر‌های منفی زیادی از سوی منتقدان روبرو شده و به نظر می‌رسد استودیو یونیورسال یک شکست را متحمل شده است. امتیاز این فیلم در سایت راتن تومیتوز ۱۷ درصد است.

این فیلم به کارگردانی استیفن گیگان ساخته شده که داستان آن روی شخصیت ذکر شده تمرکز دارد که در تلاش است، راهی برای درمان و سلامت ملکه جوان ویکتوریا پیدا کند. آنتونیو باندراس و ماسکل شین در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند و رامی ملک، کمیل نانجیانی، اکتاویا اسپنسر، اما تامپسون، تام هالند، سلنا گومز و جان سینا صداپیشگان آن هستند.

دلیتل در این هفته با فیلم سینمایی «۱۹۱۷» رقابت خواهد کرد که هفته گذشته با ۳۷ میلیون دلار صدر نشین گیشه شده بود. ۱۹۱۷ می‌تواند این هفته ۲۵ میلیون دلار دیگر به فروش خود اضافه کند.

فروش نهایی گیشه آمریکا تا ۱۵ ژانویه ۴۶۱ میلیون دلار اعلام شده که ۲/۲ درصد نسبت به زمانی مشابه در سال گذشته بیشتر است. سال گذشته در همین هفته فیلم سینمایی «شیشه» به کارگردانی ام نایت شایلامان ۴۶.۵ میلیون دلار فروخته بود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند