واکنش تهیه‌کننده «وارش» به ترک تلویزیون توسط برخی از هنرمندان

به گزارش ردکارپت فیلم: تخشید درباره‌ وضعیت کارهای نمایشی تلویزیون ، گفت: چون مقطعی مدیر بودم می‌دانم که ما ضعف‌های زیادی داریم؛ به‌ویژه در حوزه‌ نویسندگی و در نتیجه اگر زحماتی کشیده می‌شود و گاهی هم جواب نمی‌دهد، بیشتر به پتانسیل کلی نمایش و قصه برمی‌گردد نه اینکه مدیران نخواهند کارهای خوب در تلویزیون ساخته شود.

او درباره‌ اینکه آیا کار جدیدی پس از سریال «وارش» در دست تولید دارد و اینکه آیا به تهیه‌کنندگی سریال ادامه خواهد داد؟ گفت: در حال حاضر برنامه‌ای ندارم اما حال که این مسیر را آمده‌ام نمی‌خواهم رها کنم. اما هنوز خبری از کار جدید نیست.

تخشید ادامه داد: مدیران تمام تلاششان را می‌کنند که کار خوب ساخته شود، هم در زمانی که مدیریت داشتیم و هم حالا و باید برای آنها آرزوی موفقیت کرد.

این تهیه‌کننده در پاسخ به پرسشی درباره جای خالی برخی هنرمندان و سازندگان سریال در تلویزیون، اظهار کرد: الان خیلی از کارگردانان حضور دارند. همچنین تهیه‌کنندگان باسابقه را هم در سازمان صداوسیما می‌بینیم. آنهایی هم که در شبکه نمایش خانگی فعالیت می‌کنند موازی با سازمان صداوسیما کار می‌کنند؛ اینکه تلویزیون را ترک کرده باشند اینگونه نیست. بله یکسری چهره‌ها از جمله آقای رضا عطاران تلویزیون را ترک کرده‌اند اما اغلب حضور دارند و همچنان کار می‌کنند.

مدیر پیشین گروه فیلم و سریال شبکه سه در پاسخ به اینکه علت گرایش مخاطبان به سریال‌های شبکه نمایش خانگی چیست؟ نیز اظهار کرد: اینگونه نیست که مخاطب فقط سریال‌های شبکه نمایش خانگی را دنبال کنند بلکه اغلب در هر دو حوزه ـ یعنی تلویزیون و شبکه نمایش خانگی ـ فعالیت می‌کنند. البته هنوز آمار بینندگان سریال‌های تلویزیونی قابل مقاسه با شبکه نمایش خانگی نیست. وقتی گفته می‌شود سریالی در تلویزیون ۴۰ درصد مخاطب دارد یعنی ۳۰ میلیون از ۸۰ میلیون. چه کاری در شبکه نمایش خانگی این حجم مخاطب را می‌تواند، داشته باشد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند