مرد ایرلندی

افشاگری مارتین اسکورسیزی از بزرگ‌ترین مشکلش در فیلمسازی

به گزارش ردکارپت فیلم: مارتین اسکورسیزی در مصاحبه‌ای با موضوع ساخت فیلم «مرد ایرلندی»، در مورد سخت‌ترین بخش کارش صحبت کرد.

مارتین اسکورسیزی با این سایت در مورد فیلم سینمایی «مرد ایرلندی»، چالش‌ها و جوایز آن، مسئولیت فیلمساز‌ها برای غنی سازی مخاطبان و همچنین سخت‌ترین بخش فیلمسازی صحبت کرده است.

فیلم سینمایی «مرد ایرلندی» با نقش آفرینی رابرت دنیرو و فیلمنامه‌ای نوشته استیون زالیان، در ۱۰ بخش آکادمی اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی نامزد شده است.

اسکورسیزی درباره تفاوت این فیلم با ساختار سایر فیلم‌هایش به ورایتی گفت: من از سوی نتفلیکس حمایت مالی می‌شدم و دلیلی نداشت خودم را محدود کنم. ۴۵ سال فیلمسازی کرده‌ام؛ چرا نباید به سراغ اکتشاف بروم؟ شما به عنوان یک فیلمساز، باید همیشه بهترین خود را ارائه دهید؛ چه کسی می‌داند شاید این آخرین فیلمتان باشد.

او همچنین در مورد بازیگرانش گفت: من از آنا پاکوین خواستم نقش پگی را بازی کند؛ شاید تنها یک خط دیالوگ داشته باشد، اما می‌دانم که جواب می‌دهد؛ او با چشم‌ها و زبان بدنش چیز‌های زیادی می‌گوید. من به اندازه کافی خوش شانس بودم که با مردان و زنان موفقی کار کردم.

در این گفت‌وگو به اسکورسیزی گفته شد، بازیگران زن در فیلم‌های او ۹ بار نامزد اسکار شده اند و او با خنده پاسخ داد: در واقع ده نفر. اگر آکادمی را معیار قرار دهیم، زنانی که با فیلم‌های من نامزد شده اند، حدوداً با تعداد مرد‌ها برابر هستند.

در ادامه به او گفته شد، سخت‌ترین قسمت فیلمسازی اش چیست و اسکورسیزی پاسخ داد: زجرآور‌ترین بخش، فیلمبرداری است. از نظر فیزیکی بسیار سخت است. زمانی که هوا گرم است، دوست ندارم فیلمبرداری کنم و وقتی هم سرد است، نمی دانم از کجا شروع کنم؛ اما گرما بدترین شرایط است و پشه‌ها همیشه به سمت من می‌آیند!


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند