کیانو ریوز

فیلم‌برداری «ماتریکس۴» شروع شد

به گزارش ردکارپت فیلم: در حالی که کیانو ریوز به سختی تمرین کرده بود تا با شروع تولید فیلم جدید «ماتریکس» آمادگی لازم را داشته باشد، با شروع فیلمبرداری این فیلم او با لباس‌هایی معمولی در لوکیشن دیده شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پیپل، کیانو ریوز در یکی از محله‌های سانفرانسیسکو در روز چهارشنبه و در زمان تولید فیلم «ماتریکس ۴» دیده شد.

ارین کارلسون با تصویری که در اینستاگرام با هواداران «ماتریکس» به اشتراک گذاشت، نوشت: صبح امروز فیلمبرداری ماتریکس ۴ در یکی از محله‌های سانفرانسیسکو شروع شد.

در این تصویر ریوز ۵۵ ساله در حالی مشاهده می‌شود که کتی تیره، تی‌شرتی سیاه و شلوار جین پوشیده و یکی از اعضای گروه تولید نیز در کنار او ایستاده است.

یکی از شاهدان ماجرا گفته است این صحنه یک صحنه کم‌اهمیت در فیلم بود که در آن ریوز از خیابان عبور می‌کند. مجله «سانفرانسیسکو اگزماینر» نیز تصاویری را از لوکیشن فیلمبرداری منتشر کرد که در آن ریوز و کری-آن ماس دیده می‌شوند.

اوایل ژانویه نیز تصاویری دیده شده بود که کیانو ریوز را در سانفرانسیسکو در حالی نشان می‌داد که یک بستنی قیفی خریده بود و روی نیمکتی در کنار خیابان نشسته بود و با طرفداری که او را شناخته بود عکس می‌گرفت.

در هر حال او سال پیش در مصاحبه‌ای گفته بود که بسیار هیجان‌زده است که بار دیگر در نقش خودش در ادامه این سه‌گانه بازی خواهد کرد.

لانا واچوفسکی نیز برای کارگردانی چهارمین قسمت این مجموعه علمی-تخیلی بازگشته است.

کیانو ریوز بار دیگر در کنار کری آن ماس و به کارگردانی لانا واچوفسکی و در حالی که ۱۷ سال از نمایش این فیلم می‌گذرد، به دنیای این فیلم بازگشته است.

علاوه بر ریوز و ماس، جیدا پینکت اسمیت نیز به فیلم بازخواهد گشت. جسیکا هنویک، یحیی عبدالمتین دوم، جاناتان گراف، نیل پاتریک هریس، مکس رایملت و ارندیرا ایبارا چهره‌های جدید فیلم هستند.

کمپانی برادران وارنر «ماتریکس ۴» را ۲۱ می ۲۰۲۱ (۳۱ اردبیهشت ۱۴۰۰) اکران می‌کند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند