محمدهادی کریمی

نشست خبری فیلم «پسرکشی» برگزار شد

به گزارش ردکارپت فیلم: نشست خبری فیلم پسرکشی به کارگردانی محمدهادی کریمی شامگاه امشب سه شنبه ۲۱ بهمن ماه با حضور کارگردان و دیگر عوامل این فیلم در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

محمدهادی کریمی کارگردان فیلم سینمایی «پسرکشی» در زمان اندک نشست خبری این فیلم با اشاره به لزوم گذشتن از گلایه‌ها، تاکید کرد چاره‌ای جز مهربانی نداریم.

در ابتدای این نشست، محمدهادی کریمی گفت: هرچند زمان اندکی دارم اما آمدم تا برای دوستانی که فیلم را دیدند در این نشست حضور پیدا کنم و امیدوارم از دیدن پسرکشی لذت برده باشید.

وی بیان کرد: خوشحالم که در این فیلم در خدمت عوامل درجه یک سینما بودم. وقت کمی برای گله‌ها و درددل‌ها وجود دارد اما من فیلمسازی هستم که حرف خود را با فیلم خود مطرح می کنم.

کریمی در بخش دیگری از صحبت های خود تاکید کرد: امیدوارم با ساخت پسرکشی آنچه که در ذهنم بوده است را به مخاطب منتقل کرده باشم.

کریمی در پایان گفت: ایده ساخت این فیلم از یک مصرع از مولانا به ذهنم رسید، می‌خواهم بگویم همدیگر را دوست داشته باشیم چرا که چاره‌ای جز این نداریم. من رنج‌ها و گلایه‌ها را کنار گذاشتم و امروز در خدمت شما بودم.

لازم به ذکر است، اکران و نشست خبری فیلم سینمایی پسرکشی به دلیل طولانی شدن نشست خبری فیلم خورشید به کارگردانی مجید مجیدی با تاخیر همراه شد که این نشست به دلیل اعلام اسامی نامزدهای سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در زمان اندکی برگزار شد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند