علی سرتیپی

امیدهای«فجر ۳۸» در اکران۹۹

به گزارش ردکارپت فیلم: علی سرتیپی مدیرعامل شرکت پخش «فیلمیران» گفت که قرعه‌کشی اکران می‌تواند به نفع شرایط فعلی سینما باشد.

علی سرتیپی تهیه‌کننده سینما و مدیرعامل شرکت پخش «فیلمیران» در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: خوشبختانه در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر فیلم‌های خوبی داشتیم و واقعاً امیدوارم که اکران خوبی هم در سال آینده داشته باشیم.

وی بیان کرد: این دوره از جشنواره، جشنواره بدی نبود و در آن فیلم‌های قابل توجهی از جمله «خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری»، «درخت گردو»، «خروج»، «شنای پروانه»، «روز صفر»، «آبادان یازده ۶۰»، «روز بلوا» از جمله فیلم‌هایی بودند که می‌توانند در اکران جواب مناسبی از مخاطب بگیرند و مخاطب را به سینما بکشانند.

این تهیه‌کننده سینما تاکید کرد: البته خارج از فیلم‌های حاضر در جشنواره نیز، تعدادی فیلم هست که آن‌ها هم آثار خیلی خوبی هستند و می‌توانند در اکران مورد استقبال قرار گیرند. در نتیجه اگر سیاست‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به خوبی اجرایی شود، می‌توانیم شاهد اکران‌های خوب باشیم.

وی ادامه داد: شاید برخی از فیلم‌های امسال تلخ هستند اما تکنیک و ساختار خوبی دارند و می‌توانند مخاطب را راضی نگه دارند.

مدیرعامل شرکت پخش فیلمیران درباره ایده قرعه‌کشی فیلم‌ها برای اکران عمومی توضیح داد: فکر می‌کنم در شرایط فعلی اکران، قرعه‌کشی کردن فیلم‌ها به نفع شرایط فعلی سینما است و می‌تواند بهترین روش باشد. هرچند قرعه‌کشی از نظر اصولی کار درستی نیست، اما می‌تواند برای مدت کوتاهی قابل‌قبول باشد.

سرتیپی در پایان گفت: شرکت پخش فیلمیران با فیلم‌هایی چون «درخت گردو»، «خروج»، «شنای پروانه»، «آبادان یازده ۶۰» قرارداد پخش بسته است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند