خبرنگار

برگزاری جوایز آکادمی فیلم ژاپن بدون مهمان

به گزارش ردکارپت فیلم: فیلم سینمایی «خبرنگار» به کارگردانی میچی هیتو فوجی برنده جایزه آکادمی ژاپن شد.

فیلم به کارگردانی میچی هیتو فوجی با داستانی در مورد یک خبرنگار زن جوان جایزه بهترین فیلم سینمایی چهل و سومین دوره جوایز آکادمی فیلم ژاپن را که روز گذشته در توکیو برگزار شد، دریافت کرد.

در پی نگرانی‌های مربوط به گسترش ویروس کرونا، هیچ مهمانی به این مراسم دعوت نشده بود و هیچ رسانه‌ای هم برای پوشش این رویداد در هتل محل برگزاری این مراسم حضور نداشت.

فیلم سینمایی «خبرنگار» که بر اساس کتابی غیر داستانی به قلم ایسکو موچیزوکی است، سال گذشته در گیشه شگفتی آفرین بود و طلسم تبدیل شدن فیلم‌های درام سیاسی به فیلم‌های پرفروش را شکست.

شیم یون کیانگ که در این فیلم نقش خبرنگار کره‌ای را بازی می‌کند، جایزه بهترین بازیگر زن این جوایز را دریافت کرد. توری ماتسوزاکا، دیگر بازیگر این فیلم سینمایی هم بهترین بازیگر مرد شد.

انیمیشن سینمایی «فرزند آب و هوا» نیز جوایز بهترین انیمیشن و بهترین موسیقی را دریافت کرد. این فیلم که ماه ژوئیه اکران شده بود، ۱۳۷ میلیون دلار فروش داشته است.

فیلم سینمایی «مرا به سایتاما ببر» در ژانر کمدی، جایزه بهترین کارگردانی را برای هیدکی تکیوچی و همچنین جایزه بهترین فیلمنامه را برای یوپی توکانگا دریافت کرد.

بهترین جایزه فیلم خارجی نیز به واکین فینیکس بازیگر «جوکر» رسید که پیش از این جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد اسکار را دریافت کرد. گفتنی است این جوایز در ۱۷ بخش اهدا شد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند