جشنواره موسیقی

لغو جشنواره «جنوب از جنوب شرقی» در پی شیوع ویروس کرونا

به گزارش ردکارپت فیلم: جشنواره موسیقی و فیلم «جنوب از جنوب شرقی» یکی از مهمترین رویداد‌های فرهنگی ایالات متحده آمریکا، به دلیل شیوع کرونا لغو شد.

با اعلام مقامات رسمی شهر آستین آمریکا، جشنواره فیلم جنوب از جنوب شرقی، لغو شد این تصمیم در پی آن گرفته شد که کمپانی‌هایی مثل نتفلکیس و آمازون از حضور در این گردهمایی سالانه در پی شیوع ویروس کرونا انصراف داده اند.

این جشنواره که در بخش فیلم‌های سینمایی، موسیقی و رسانه فعالیت می‌کند، قرار بود از هفته آینده سیزدهم مارس کار خود را آغاز کند. این اولین بار است که این جشنواره در تاریخ ۳۴ ساله خود لغو شده است.

بیشتر ۱۰۰ هزار موردی که در جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند، در کشور چین هستند؛ اما در هفته‌های اخیر، میزان مبتلایان به این بیماری در آمریکا و اروپا نیز رو به افزایش است و پیش از این باعث تعطیلی چند جشنواره در اروپا شده بود.

جشنواره جنوب از جنوب شرقی، اولین جشنواره مهم آمریکایی است که به دلیل نگرانی از انتشار ویروس کرونا لغو شد. دو جشنواره موسیقی در میامی نیز روز جمعه لغو شده بودند. قرار بود در حدود ۱۰۲ فیلم در جشنواره «جنوب از جنوب شرقی» نمایش داده شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند