داریوش باباییان

فیلم سینمایی «تبسم تلخ» در اکران ۹۹

به گزارش ردکارپت فیلم: داریوش باباییان تهیه‌کننده سینما عنوان کرد که هرچند ویروس «کرونا» شیوع پیدا کرده است اما نباید امیدمان را از دست بدهیم و باید با عزم ملی با این ویروس مبارزه کنیم.

داریوش باباییان تهیه‌کننده فیلم سینمایی «تبسم تلخ» به کارگردانی سیدمحمدرضا ممتاز، که به تازگی پروانه نمایش دریافت کرده است درباره اکران عمومی این فیلم گفت: با توجه به اینکه «تبسم تلخ» یک فیلم کمدی- اجتماعی است فکر می‌کنم خرداد یا تیرماه سال آینده زمان مناسبی برای اکران این اثر باشد و مردم بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند چراکه «تبسم تلخ» فیلمی برای خانواده‌هاست.

وی با اشاره به دیگر فعالیت‌هایش عنوان کرد: با توجه به شرایط پیش آمده و شیوع بیماری کرونا در حال حاضر دست نگه داشته‌ایم و در خانه مانده‌ایم چرا که در یک گروه فیلمسازی حداقل ۳۰، ۴۰ نفر فعالیت می‌کنند و باید در شرایط فعلی از تجمع پرهیز کنیم به هر حال سلامتی گروه فیلمسازی و جامعه مهمتر از هر اقدامی است.

باباییان در بخش دیگر از صحبت‌هایش اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی فکر نمی‌کنم سینماها به این زودی‌ها باز شوند یا دست کم در صورت بازگشایی سینماها ضمن رعایت موارد بهداشتی و پاکسازی سطوح مختلف سینما باید در هر ردیف از سالن سینما تنها یک نفر بنشیند تا این بیماری شیوع بیشتری پیدا نکند! البته در شرایط کنونی فکر نمی‌کنم نه سینماگران و نه سینماداران خواهان بازگشایی سینماها باشند.

این تهیه‌کننده سینما اظهار کرد: هرچند طبق برخی گفته‌ها، این بیماری تا اردیبهشت ماه ادامه دارد ولی نباید امیدمان را از دست بدهیم. باید با عزم ملی با این بیماری مبارزه کنیم و آن را شکست بدهیم. من می‌دانم که بالاخره از این شرایط هم عبور می‌کنیم.

باباییان در پایان با اشاره به فیلم‌های اکران شده در این بازه زمانی توضیح داد: نباید فکر کنیم که این اتفاق تنها برای برخی از فیلم‌ها رخ داده است بلکه باید بدانیم که این درد همه ماست چون فیلم همه ما می‌توانست دچار این مشکل شود، بنابراین فکر می‌کنم باید هفته‌های جبرانی برای این آثار در نظر گرفته شود. برای مثال هر چند فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف۲؛ ارتش سری» فروش خوبی در افتتاحیه داشت ولی این فیلم تنها ۳ روز اکران داشت. بنابراین روا نیست که با این فیلم‌ها بعد از مرتفع شدن این بحران هم رفتار خوبی صورت نگیرد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند