جیمزباند

واکنش دنیل کریگ به شایعه طلسم شدن «جیمزباند»

به گزارش ردکارپت فیلم: دنیل کریگ بازیگر فیلم جیمزباند که مراحل ساخت آن با مشکلات جدی روبرو شده بود از شایعات طلسم شدن «زمانی برای مردن نیست» می‌گوید.

دنیل کریگ ناراحتی و عصبانیت خود را از صحبت‌هایی که در مورد طلسم شدن فیلم «زمانی برای مردن نیست» مطرح می‌شود، ابراز کرد.

این فیلم سینمایی پنجمین و آخرین حضور دنیل کریگ به عنوان مامور ۰۰۷ خواهد بود. این فیلم قرار بود یکی دو ماه آینده اکران شود که به دلیل فراگیر شدن ویروس کرونا و درخواست مخاطبان این فیلم سینمایی، تاریخ اکران تا ماه نوامبر به عقب افتاد.

فیلم سینمایی «زمانی برای مردن نیست» حتی پیش از زمانیکه جلوی دوربین برود با مشکلاتی روبرو شد. میل پرویس و رابرت وید برای نویسندگی این فیلم سینمایی به خدمت گرفته شده بودند، اما فیلمنامه این دو پس از انتخاب دنی بویل به عنوان کارگردان متوقف شد.

دنی بویل، نویسنده را در فیلم سینمایی «رگ یابی» به نام جان هاج برای کار روی فیلمنامه انتخاب کرد. اما به دلیل اختلاف با تهیه کنندگان، بویل این پروژه را ترک کرد و کری فوکناگا سه ماه پیش از آغاز مراحل ساخت و فیلمبرداری، کارگردانی فیلم را به دست گرفت. کریگ در مصاحبه خود اعلام کرد در حدود ۴ نسخه از فیلمنامه برای این فیلم تهیه شده بودند.

در مراحل ساخت نیز، این پروژه یک روز خوش ندید. دنیل کریگ در این فیلم سینمایی آسیب دید که منجر به جراحی وی شد. بعد از مصدوم شدن وی فیلمبرداری همچنان ادامه پیدا کرد و یک انفجار که البته کنترل شده و جزئی از صحنه فیلم بود باعث آسیب به استودیو پین وود شد و یک مصدوم ازعوامل پشت صحنه برجای می‌گذارد. حالا که ساخت فیلم به پایان رسیده نیز اکران آن برای جلوگیری از شیوع کرونا چندین ماه به عقب افتاده است.

کریگ در پایان می‌گوید که به این پروژه افتخار می‌کند، اما دیگر کارش با جیمزباند تمام شده است. در واقع او می خواست بعد از پروژه «اسپکتر» از این نقش کنار بکشد. آخرین گزارش نشان می‌دهد او برای بازگشت ۲۵ میلیون دلار دریافت کرده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند