ترسناک

کرونا علاقه مندان «یک مکان ساکت۲» را مأیوس کرد!

به گزارش ردکارپت فیلم: اکران فیلم درام ترسناک ، علمی تخیلی و معمایی «یک مکان ساکت۲» A Quiet Place 2 به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

سازندگان فیلم تریلر ترسناک «یک مکان ساکت۲» به دلیل آنچه نگرانی های مربوط به همه گیر شدن ویروس کرونا خوانده شده، از تأخیر در اکران آن خبر دادند.

این فیلم که توسط پارامونت پیکچرز ساخته شده است، قرار بود از ۱۸ مارس(چهارشنبه، ۲۸ اسفند) در سطح بین المللی اکران شود و در ایالات متحده آمریکا نیز از ۱۹ مارس روی پرده رود.

پارامونت هنوز تاریخ اکران جدیدی را برای این فیلم تعیین نکرده است.

جان کراسینسکی کارگردان فیلم روز پنجشنبه گذشته در بیانیه ای نوشت:«یکی از چیزهایی که من به آن بسیار افتخار می کنم این است که مردم گفته اند فیلم ما یکی از مواردی است که باید همه آنرا به شکل گروهی ببینند. این در حالی است که به دلیل شرایط همیشه در حال تغییر آنچه در دنیای اطراف ما اتفاق می افتد، اکنون اصلاً زمان مناسبی برای اکران این فیلم نیست. اگرچه مثل همه شما برای دیدن این فیلم بسیار هیجان زده هستم، من باید منتظر بمانم تا این فیلم را در زمان مناسبی اکران کنیم تا همه با هم بتوانیم آن را ببینیم!».

از بازیگران فیلم قبلی، امیلی بلانت، میلیسنت سیمونز و نوآ جوپه در این فیلم حضور دارند و سیلیان مورفی نیز به گروه بازیگران پیوسته است.

کراسینسکی و اسکات بک فیلمنامه فیلم را نوشته اند.

فیلم اول با بودجه نازل ۱۷ میلیون دلاری ساخته شد و سال ۲۰۱۸ به فروش چشمگیری بیش از ۳۳۲ میلیون دلار در سطح جهانی دست یافت. استقبالی که سازندگان را به صرافت ساخت دنباله ای برای آن انداخت.

در نسخه اول فیلم دیدیم؛ زمین توسط گروهی از هیولاهای عجیب و وحشتناک تسخیر شده که با شنیدن کوچکترین صدایی از انسان یا هر موجودی دیگر دست به حملات خشنی علیه آن می زنند. حالا در این میان، زوجی به نام اِوِلین و لی به همراه ریگن، مارکوس و بئا فرزندانشان برای گریز از اینکه توسط این موجودات شکار ‌شوند، باید در سکوت زندگی کنند، اما… .

کراسینسکی کارگردان فیلم در نسخه اول نقش پدر خانواده را داشت که توسط این موجودات کشته شد.

اتفاقات فیلم جدید پس از وقایع فیلم قبلی روی می دهند. خانواده ابوت در غیاب پدر همچنان با وحشت دنیای بیرون روبرو هستند. آنان که مجبور به جابه جایی هستند، بزودی می فهمند موجوداتی که شکارهایشان را با صدا پیدا می کنند، تنها تهدیداتی نیستند که مقابل شان قرار دارند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند