حسن نجاریان

تصاویر سریال تاریخی «جشن سربرون»

به گزارش ردکارپت فیلم: حسن نجاریان تهیه‌کننده سریال «جشن سربرون» از پایان تصویربرداری این سریال در سال ۹۸ خبر داد.

حسن نجاریان تهیه کننده سریال «جشن سربرون» درباره تصویربرداری این سریال گفت: نزدیک به ۵ سال روی فیلمنامه «جشن سربرون» توسط آقایان منصور براهینی، گلبن و راعی کار و از مهرماه تصویربرداری مجموعه در زرنان به کارگردانی مجتبی راعی آغاز شد. با توجه به تغییرات محتوایی که در فیلمنامه صورت گرفت، تصویربرداری این بخش طولانی شد؛ اما روند کار بسیار خوب است و از عوامل حرفه‌ای سینما و تلویزیون برای این کار بهره گرفتیم. بازیگران مطرح سینما و تلویزیون و هنرمندان تئاتر در این گروه مشغول به بازی در نقش‌های مختلف هستند.

وی درباره مراحل فنی این مجموعه توضیح داد: تاکنون نزدیک به ۳۵ درصد از تصویربرداری انجام شده است. تدوین و صداگذاری همزمان به ترتیب توسط آقایان حسین زندباف و آرش قاسمی در حال انجام است و جلوه‌های ویژه بصری کار نیز توسط بهنام خاکسار صورت می‌گیرد. تا ۲۸ اسفندماه تصویربرداری در زرنان انجام می‌شود و ۱۵ فروردین ماه تصویربرداری را ادامه خواهیم داد.

وی درباره اقدامات انجام شده در گروه سازنده «جشن سربرون» در مقابله با شیوع ویروس کرونا گفت: از ابتدا با رعایت نکات ایمنی و ارائه دستکش و ماسک و گندزدایی از محل اقامت و تصویربرداری کار را ادامه دادیم و در کارگاه لباس پروژه، ماسک تولید کردیم و علاوه بر تامین گروه به گروه دیگری از سازندگان سریال هم ماسک ارائه دادیم.

در این مجموعه تاریخی حسین محجوب، نادر فلاح، لیلا اوتادی، قاسم زارع، داریوش کاردان، میرطاهر مظلومی، رامین ناصر نصیر، مهدی فقیه، کریم اکبری مبارکه، بیوک میرزایی، ارسلان قاسمی، مهران نایل، جواد قامتی، ابراهیم برزیده، سیامک اشعریون، پرویز بزرگی، علی جاویدفر، محمد حاج حسینی، فرشید صمدی پور، محمدرضا راد، حسن محمودی، مجتبی واشیان، امیر کسارنژاد، ساقی عسگری، سارا اشتری، امیر زمستانی، سودابه علیپور، نجات علی مرادی، سیامک حلمی، آرمین ترکمندی، علی حسن ناصری، ذبیح ذبیح پور، علی نجاریان، زهرا برومند، ایوب دمان، امیر نداف فر، عباس براری، رضا درم کزین، ابوالفضل حاجی علیخانی، مجید یاراحمدی، مهران هادی، جواد عاقبت بین، حسن زارع، محمودرضا بهرامی، علی عطایی، سیامک نظری، مرتضی ستارپور، محمد نادرخانی، فیروز حیدرزاده، سجاد مومنی و رضا سیدی به ایفای نقش می‌پردازند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند