روز ملی تئاتر

بهرام افشاری را روی صحنه و با گریم این سه نمایش ببینید/عکس

به گزارش ردکارپت فیلم: بهرام افشاری با انتشار تصاویری در صفحه شخصی‌اش روز ملی تئاتر را تبریک گفت.

بهرام افشاری بازیگر نقش بهتاش فریبا در «پایتخت» یکی از ستاره‌های محبوب این دو فصل اخیر این سریال بوده است. او پیش از این در چندین تئاتر مهم روی صحنه رفته است که با به انتشار گذاشتن تصاویر آنها روز ملی تئاتر را تبریک گفت.

اولین تصویر از نمایش «جوجه‌تیغی» است. نمایشی که به شیوه مونولوگ اجرا می‌شد و افشاری تنها بازیگر، نویسنده و کارگردان آن بود. پسرکی شهرستانی که رویای ستاره شدن در دست داشت و افشاری به نوعی قصه خودش را در قالب کمدی در این تئاتر روی صحنه برده بود و به خاطر اجرای خوب این قصه مورد تحسین قرار گرفت.

«مرد بالشی» تئاتر دیگری بود که در قالب کمدی تلخ و براساس نمایشنامه‌ای از مارتین مک‌دونا روی صحنه رفت. نمایشی با بازی حمیدرضا آذرنگ، علی سرابی، نوید محمدزاده و بهرام افشاری که به کارگردانی علی سرابی اجرا شد. نوید محمدزاده و بهرام افشاری در این نمایش نقش پلیس خوب و بد را بازی می‌کردند که با همکاری هم در حال رمزگشایی از یک پرونده بودند.

نمایش سومی که بهرام افشاری تصویری از حضورش در آن منتشر کرده نمایش «می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد» به کارگردانی همایون غنی‌زاده است. او در این نمایش با ویشکا آسایش، سجاد افشاریان، سیامک صفری، داریوش موفق و همایون غنی‌زاده روی صحنه تالار وحدت رفتند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند