کامیون

اولین نقش طنز لعیا زنگنه در “کامیون”

به گزارش ردکارپت فیلم: سریالی که مهدی هاشمی را راننده کامیون کرد؛ اولین نقش طنز دوران کاری “لعیا زنگنه” را رقم زد و بهنام شرفی که اعتقاد دارد این سریال کمدی ریشه در واقعیت دارد.

مجموعه “کامیون” به کارگردانی مسعود اطیابی یکی از سریال‌های نوروز ۱۳۹۹ است که هرشب ساعت ۲۱ برای مخاطبان از شبکه دو سیما پخش می‌شود. داستان این سریال روایت زندگی سه جوان دانشجوست که سرمایه خود را از دست داده و با صاحب‌خانه خود به مشکل برخوردند. یکی از بازیگران اصلی این مجموعه بهنام شرفی از بازیگران فعال در عرصه تئاتر است.

بهنام شرفی (بازیگر) در خصوص کارهای قبل از حضور در سریال «کامیون» گفت: سال‌ها در تئاتر به عنوان بازیگر فعالیت کرده‌ام اما از سال ۱۳۸۹ به انجام کارهایی در مدیوم تصویر پرداختم و تجربه بازی در فیلم‌هایی که سعید روستایی قبل از «ابد یک روز» ساخت را نیز دارم. همچنین سال گذشته در فیلم «سال‌های دور از خانه» نیز به ایفای نقش پرداختم. به نوعی بازی در «کامیون» اولین تجربه من در فضای تصویر نیست اما اولین تجربه نقش بلند و سریال در مدیوم تلویزیون به شمار می‌آید که از بودن در آن خوشحالم.

وی تصریح کرد: البته در سال‌های اخیر، پیشنهادات خوبی در حوزه تصویر داشتم که چون در آن زمان درگیر تئاتر بودم و یا اینکه نقش‌ها را دوست نداشتم ، فرصت حضور در آن پروژه‌ها را پیدا نکردم. در نهایت بعد از خواندن فیلمنامه «کامیون» و باتوجه به شناختی که از آقای اطیابی و علاقه‌ای که به کارهای ایشان داشتم، تجربه همکاری با ایشان برایم جذاب بود و به همین دلیل در این کار حضور پیدا کردم. چراکه ایشان خیلی خوب ژانر کمدی را می‌شناسند.

لعیا زنگنه نام آشنایی است و کارنامه‌ای مملوء از سریال‌های رئال و فیلم‌های سینمایی دارد. “در پناه تو” سریالی است که برای همیشه در تاریخ تلویزیون ماندگار شده است. این بازیگر درباره حضورش به عنوان اولین طنز دوران کاری‌اش، گفت: “شیرین افروز” را بازی می‌کنم که با همسرش لجبازی‌ می‌کند و در موقعیت‌های طنز قرار می‌گیرد؛ کاری که اولین بار در دوران کاری‌ام اتفاق افتاده است.

زنگنه در حالی از روزهای کرونایی و فیلمبرداری سریال “کامیون” می‌گوید که بسیاری شانتاژ رسانه‌ای به پا کرده‌اند باید جلوی فیلمبرداری سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی گرفته شود اما او اعتقاد دارد که از هیچ تلاش و کوششی برای خوب کردن حال مردم نباید دریغ کرد؛ چون تلویزیون متعلق به مردم است. از صمیم قلب می‌گویم ما تمام کارهایی که در توان یک انسان را انجام می‌دهیم بقیه را به خدا می‌سپاریم. تنها انگیزه‌مان این است که یک مقداری هم شده، حال مردم را خوب کنیم و به این واسطه حال خودمان هم خوب شود.

لعیا زنگنه در سریال “کامیون” نقش شیرین‌افروز همسر مهدی هاشمی را ایفا می‌کند که با او اختلاف سلیقه دارد و موقعیت‌های طنزی فراهم می‌شود.

“کامیون” سریال نوروزی شبکه ۲ سیما است که با بازی مهدی هاشمی، لعیا زنگنه، جهانبخش سلطانی، بیتا سحرخیز، سپندامیرسلیمانی، نادر سلیمانی،علی عامل هاشمی، بهنام شرفی، هادی مرتضی زاده، ماهان عبدی، کامیاب دانشپور از ابتدا تا پایان فروردین ۱۳۹۹ پخش خواهد شد.

تصویربرداری «کامیون» ادامه دارد و تا امروز هنرمندانی چون شهاب عباسی، سیاوش مفیدی، گیتی قاسمی، شیوا خسرومهر، خشایار راد، آرزو نبوت، فرهاد بشارتی، مهسا طهماسبی، شیدا یوسفی، فرج‌الله گلسفیدی، مرتضی نجفی، مهدی پتکی، حدیث نیکرو، زهره فکور صبور، امیرحسین صالحی، بهناز یادگاری، عباس محبی و امید روحانی جلوی دوربین رفته‌اند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند