تلویزیون

فیلم‌های سینمایی امروز در تلویزیون

به گزارش ردکارپت فیلم: روز جمعه پانزدهم فروردین، شبکه‌های سیما میزبان سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی مختلفی هستند که به مناسبت نوروز برای پخش از تلویزیون در نظر گرفته شده است.

امروز (جمعه پانزدهم فروردین) شبکه‌های سیما میزبان سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی مختلفی هستند که به مناسبت نوروز برای پخش از تلویزیون در نظر گرفته شده است. در ادامه به معرفی این آثار می‌پردازیم.

روز جمعه پانزدهم فروردین، ساعت ۲۲ قسمت پانزدهم سریال «پایتخت ۶» از شبکه یک، ساعت ۲۱ قسمت پانزدهم سریال «کامیون» از شبکه دو و همچنین ساعت ۲۰ قسمت هجدهم سریال «دوپینگ» از شبکه سه پخش می‌شود. سریال «میان‌بر» هم که از مدتی پیش پخش خود را از شبکه پنج سیما آغاز کرده، ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود.

همچنین روز جمعه پانزدهم فروردین ساعت ۹:۳۰ صبح فیلم سینمایی «اسرار رسمی» از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود. این فیلم با نام اصلی Official Secrets محصول ۲۰۱۹ انگلیس و آمریکا بوده که گوین‌هود آنرا کارگردانی کرده است.

همچنین در این روز فیلم سینمایی «همانند یک دختر بتاز» ساعت ۱۷ از شبکه دو سیما پخش می‌شود. این اثر که در ژانر ورزشی- زندگینامه ساخته شده محصول سال ۲۰۱۹ سینمای استرالیاست.

از دیگر فیلم‌های سینمایی که در این روز از تلویزیون پخش می‌شود می‌توان به فیلم سینمایی «تقلب» به کارگردانی سومیک‌سن اشاره کرد که ساعت ۱۵:۳۰ از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

داستان این فیلم درباره یک هنرمند متقلب است. او در شمال هند از هر شهر به شهری دیگر می‌رود و با فریب و دوز و کلک افراد مختلف را گول می‌زند و آنها را متقاعد می‌کند که به او پول پرداخت کنند تا زندگی‌شان بهتر شود. از همین راه او می‌تواند افراد زیادی را گول بزند و از آنها پول بگیرد تا زندگی‌اش را بچرخاند.

از شبکه پنج سیما هم در این روز ساعت ۱۳:۳۰ فیلم سینمایی «مرد عنکبوتی» پخش می‌شود. این فیلم محصول سال ۲۰۱۹ سینمای آمریکا در ژانر ماجراجویی است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند