امیر داسارگر

«منطقه پرواز ممنوع» ۲۶ فروردین وارد شبکه نمایش خانگی می شود

به گزارش ردکارپت فیلم: فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی امیر داسارگر از ۲۶ فروردین وارد شبکه نمایش خانگی می شود.

فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه کنندگی حامد بامروت نژاد از روز سه شنبه ۲۶ فروردین از طریق سامانه VOD عماریار به آدرس www.Ammaryar.ir و همچنین شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود.

فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع، با ۵ میلیارد و ٩٠٠ میلیون تومان فروش بلیت در سینماتیکت و یک ‌میلیارد و ۲٠٠ میلیون تومان فروش در مناطق و شهرهای فاقد سینما توسط سامانه توزیع عماریار (سینما سیار) هفت میلیارد فروش را پشت سر گذاشت.

این فیلم روایتگر داستان سه نوجوان است که در حین آماده شدن برای شرکت در مسابقات ساخت هواپیما، با پیدا شدن یک یوزپلنگ در حوالی محل زندگیشان، وارد مسائل و درگیری‌های مختلف می‌شوند.

هادی حجازی فر، محمد فیلی، متین پاکزاد، متین کرمانی، علیرضا اکبری، علی زکریایی، زین‌العابدین تقی‌پور و بهار نوحیان از جمله بازیگران فیلم منطقه پرواز ممنوع، هستند.

فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» تندیس پر مخاطب‌ترین فیلم جشنواره کودک و نوجوان اصفهان و جایزه بهترین بازیگر این جشنواره را نیز از آن خود کرده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند