بازیگر

متولدین ۲۷ فروردین سینما ، تئاتر و موسیقی؛ نیلوفر پارسا

به گزارش ردکارپت فیلم: نیلوفر پارسا بازیگر جوان تئاتر و تلویزیون ایران متولد سال ۱۳۶۹ هجری شمسی مصادف با سال ۱۹۹۰ میلادی در تهران است. او دانش‌آموخته رشته مهندسی فناوری اطلاعات است.
نام: نیلوفر پارسا
تاریخ تولد:۱۳۶۹/۱/۲۷
محل تولد: تهران
تحصیلات: فارغ التحصیل رشته مهندسی IT فناوری اطلاعات

نیلوفر پارسا متولد ۲۷ فروردین ۱۳۶۹ در تهران، بازیگر است.  او دانش‌ آموخته رشته مهندسی IT فناوری اطلاعات است،نیلوفر پارسا فعالیت هنری را با بازی در تئاتر آغاز کرد.  اولین حضور نیلوفر پارسا در تلویزیون چند نقش کوتاه در مجموعه تلویزیونی شاید برای شما هم اتفاق بیفتد بود. نیلوفر پارسا با بازی در نقش بیتا در سریال آوای باران به شهرت رسید.

نیلوفر پارسا از کودکی به بازیگری علاقه داشته، و مشوق اصلی خود را پدر و مادرش میداند که مانع کارش نشدند و او را در کلاس های آقای تارخ ثبت نام کردند.

نیلوفر پارسا بجز بازیگری در کار موسیقی فعالیت میکند، ورزش را بصورت حرفه ای پیگیر است و از کودکی ژیمناستیک کار بوده و در حال حاضر یوگا کار میکند. نیلوفرپارسا در عرصه مدلینگ نیز فعال می باشد.

نیلوفر پارسا فعالیت هنری را با بازی در تئاتر آغاز کرد و اولین حضور او در تلویزیون چند نقش کوتاه در مجموعه تلویزیونی شاید برای شما هم اتفاق بیفتد بود تا زمانی که ساخت سریال آوای باران آغاز شد این سریال نقطه آغاز فعالیت حرفه ای پارسا شد.

بجز بازیگری در کار موسیقی فعالیت میکند، ورزش را بصورت حرفه ای پیگیر است و از کودکی ژیمناستیک کار بوده و در حال حاضر یوگا کار میکند، وقت آزاد هم یوگا و نمایشنامه میخواند.

ویشکا آسایش ، پژمان بازغی ، سحر قریشی، نیما شاهرخ شاهی، رامین ناصرنصیر، محمود جعفری، آتش تقی پور، زهره حمیدی، پوراندخت مهیمن، فریبا نادری، نیلوفر پارسا، گوهر خیراندیش و مجید صالحی بازیگران اصلی فیلم «من و شارمین» به کارگردانی بیژن شیرمرز هستند.

من و شارمین مضمونی اجتماعی دارد و داستان دختری به نام تیناست که پیشگویی عمه خود را باور دارد.

 


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند