چارلی چاپلین

فیلم‌های تروفو، چاپلین و کیشلوفسکی برای فرانسوی‌های در قرنطینه

به گزارش ردکارپت فیلم: نمایش فیلم‌های کارگردان‌هایی چون فرانسوا تروفو، چارلی چاپلین و دیوید لینچ در نتفلیکس فرانسه به زودی ممکن می‌شود.

مجموعه‌ای از فیلم‌های مشهور کارگردان‌های سرشناس چون فرانسوا تروفو و چارلی چاپلین در راس فیلم‌های نتفلیکس فرانسه قرار گرفتند.

۱۲ عنوان از فیلم‌های تروفو شامل «ژول و ژیم» و «۴۰۰ ضربه» از ۲۴ آوریل در نتفلیکس فرانسه در دسترس قرار می‌گیرند.

این قرارداد که بین نتفلیکس و «MK۲ فیلمز» بسته شده به ویژه برای فرانسه و در شرایطی که قرنطینه تا ۱۱ ماه می ادامه دارد، قابل توجه است.

قرارداد بین نتفلیکس و توزیع کننده مستقل دربرگیرنده ۵۰ فیلم به کارگردانی چهره‌هایی چون تروفو، چاپلین، آلن رنه، دیوید لینچ، امیر کاستوریتسا، میشل هانکه، زاویه دولان، استیو مک کویین و کریشتوف کیشلوفسکی می‌شود.

البته این قرارداد انحصاری نیست و فیلم‌های منتخب در پلتفرم‌های دیگری چون آمازون پرایم نیز در دسترس است، اما این اولین مجموعه گلچین از کارگردان‌های سبک‌های هنری است که با هم در یک سرویس استریمینگ در دسترس قرار گرفته است.

«فارنهایت ۴۵۱»، «بالاخره یکشنبه»، «عشق در گریز»، «به نوازنده پیانو شلیک کن»، «آخرین مترو»، «بوسه‌های دزدکی»، «زن همسایه»، «پوست لطیف» و «دو دختر انگلیسی» از دیگر فیلم‌های تروفو هستند که در این مجموعه جای گرفته‌اند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند