محمدهادی کریمی

«پسرکشی»؛ فقط اکران!

به گزارش ردکارپت فیلم: پخش‌کننده فیلم «پسرکشی» به کارگردانی محمدهادی کریمی تاکید کرد: همچنان بر اکران آن در سینماها تاکید داریم.

سعید خانی که قرار بود در برنامه اکران نوروزی در سینماها فیلم «پسرکشی» را به نمایش بگذارند به ایسنا تاکید کرد: ما به عنوان پخش کننده و سازندگان این فیلم فعلا هیچ تصمیمی مبنی بر عدم اکران این فیلم نداریم و براساس برنامه‌ای که قرار بود در نوروز فیلم را اکران کنیم، هر زمانی که سینماها باز بشود، تصمیم داریم فیلم را اکران کنیم، مگر اینکه خودمان بعدا تصمیم دیگری برای اکران بگیریم اما فعلا تصمیم‌مان بر اکران در اولین فرصت بازگشایی سینماهاست.

این پخش کننده تصریح کرد:فیلم «پسرکشی» فیلمی در ژانر معمایی است و به نظرم اساسا می‌تواند برای بخشی از مخاطبان سینما تماشای این نوع فیلم جذاب باشد.

خانی در پایان اظهار امیدواری کرد: سینماها عید سعید فطر بازگشایی شوند و مردم دوباره در سینماها حاضر شوند.

«پسر کشی» ششمین ساخته محمدهادی کریمی است که در شهرهای تهران، کاشان و قزوین فیلمبرداری شده است.

کریمی ساخت فیلم‌هایی همچون «غیرمنتظره»، «برف روی شیروانی»، «امشب شب مهتابه» و «کمدی انسانی» را در کارنامه خود دارد و داستان «پسر کشی» هم در دو دهه ۴۰ و ۷۰ می‌گذرد.

این فیلم داستانی ‌معمایی از پیچیدگی‌های روابط خانواده‌ای است که به خاطر یک باور غلط، دهه‌ها دچار بحران هستند.

در این فیلم ژاله صامتی، آرمان درویش، بهاره کیان افشار، نسیم ادبی، فرخ نعمتی ، گلوریا هاردی ، صحرا اسداللهی ، زینب قادری و لیلااوتادی، با حضور لیلا زارع با معرفی شهناز نصرتی و سهیل قاصدی بازیگران زیر به ایفای نقش پرداخته‌اند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند