شان لوی

پروژه جدید رایان رینولدز؛ فیلمی با موضوع سفر در زمان

به گزارش ردکارپت فیلم: رایان رینودلز و شان لوی در یک فیلم ماجراجویانه با موضوع سفر در زمان با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

رایان ریولدز و شان لوی که به تازگی در فیلم سینمایی «مرد آزاد» همکاری کرده بودند تصمیم گرفته اند برای فیلمی جدید که با موضوعات سفر در زمان دخیل خواهد بود با یکدیگر همکاری کنند. این فیلم برای اسکایدنس ساخته خواهد شد.

رینولدز و لوی به ترتیب بازیگر و کارگردان فیلم «مرد آزاد» هستند که قرار است در پایان امسال راهی سینما‌ها شوند. هر دوی آنها به همراه دیوید الیسون و دانا گولدبرگ تهیه کنندگان این پروژه نیز هستند.

نویسندگی این پروژه توسط جاناتان تروپر است که سابقه نویسندگی فیلم سینمایی «این جایی است که تو را ترک کردم» در سال ۲۰۱۴ به کارگردانی «شان لوی» را در کارنامه دارد. این پروژه که با نام «اسم ما آدم است» نیز شناخته می شود پایه‌های اولیه ساخت آن با فیلمنامه ابتدایی نوشته «تی اس نولین» شکل گرفت.

برای نخستین بار در سال ۲۰۱۲ کمپانی‌های اسکایدنس و پارامونت تصمیم به تولید این فیلم گرفتند و در زمانی صحبت از نقش آفرینی تام کروز به عنوان نقش اصلی این فیلم شده بود.

محتوا و داستان این فیلم سینمایی از این قرار است که شخصیت رایان رینولدز باید در زمان به عقب بازگردد و از نسخه ۱۳ خودش کمک بخواهد. او با پدر خودش نیز که در واقع او را از دست داده نیز روبرو می‌شود که در آن زمان همسن شخصیت رایان رینولدز خواهد بود.

آغاز ساخت این فیلم سینمایی به پایان همه گیری ویروس کرونا بستگی دارد، اما رینولدز و لوی تمایل دارند که تولید این فیلم را در اواخر امسال آغاز کنند.

گفتنی است فیلم سینمایی «مرد آزاد» اثر مشترک دیگری از رینولدز و لوی در تاریخ ۱۱ دسامبر امسال اکران خواهد شد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند