عباس امینی

مخالفتی با نمایش آنلاین فیلم «کشتارگاه» ندارم

به گزارش ردکارپت فیلم: عباس امینی درباره امکان نمایش آنلاین فیلمش و تغییر احتمالی آن نسبت به جشنواره فجر توضیحاتی ارائه داد.

عباس امینی کارگردان سینما درباره اکران آنلاین فیلم سینمایی «کشتارگاه» گفت: اظهار نظر نهایی در این باره با سرمایه‌گذاران این اثر است؛ در صورت موافقت آنها، من نیز مخالفتی با اکران آنلاین «کشتارگاه» ندارم. فکر می‌کنم در شرایط اکران پیش رو، چنین تصمیمی درست خواهد بود.

این کارگردان ادامه داد: در کل و به شخصه طرفدار اکران آنلاین هستم؛ چون وقتی انحصار شکسته شود، قطعا اتفاقات خوبی رخ خواهد داد و بازار منصفانه‌تر می‌شود.

امینی در خصوص کوتاه کردن فیلمش برای اکران عمومی نسبت به نسخه جشنواره فیلم فجر، عنوان کرد: فکر نمی‌کنم تغییری در نسخه‌ای که قرار است نمایش داده شود، ایجاد کنم.

فیلم سینمایی «کشتارگاه» به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی و کارگردانی عباس امینی، روایتی از مشکلات اجتماعی این روز‌های کشور است.

درام اجتماعی «کشتارگاه» به قلم عباس امینی و حسین فرخ‌زاده نوشته شده است و علی طلوعی به عنوان سرمایه گذار و جانشین تهیه کننده در آن حضور دارد.

مانی حقیقی، باران کوثری، امیرحسین فتحی و حسن پورشیرازی نقش‌های اصلی این فیلم را ایفا می‌کنند و حامد علیپور هم دیگر بازیگر این فیلم است که مقابل دوربین احسان رفیعی جم رفته اند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند