انگلستان

انگلستان به فکر بازگشایی سینماها در تابستان

به گزارش ردکارپت فیلم: دولت انگلستان قصد دارد در ماه جولای (تیر) سینماها را بازگشایی کند.

انگلستان با تعیین اقدامات جدید برای هر کسی که به این کشور سفر می‌کند، از یکم جولای (۱۱ تیر) صنایع مهمان‌پذیری و دیگر مراکز عمومی از جمله سینماها را بازگشایی می‌کند.

بوریس جانسون شب پیش در یک سخنرانی ۱۴ دقیقه‌ای نقشه راه را برای شروع به کار مجدد اقتصادی این کشور پس از یک قرنطینه ۸ هفته‌ای اعلام کرد.

وی گفت قرنطینه ادامه می‌یابد اما در سه مرحله اقدام به کاهش محدودیت‌ها می‌کند. در هفته آینده کارگردان ضروری و آنهایی که نمی‌توانند از خانه کار کنند –مانند کارگران ساختمانی- تشویق می‌شوند تا سر کار برگردند. ورزش روزانه از چهارشنبه برای همه به صورت نامحدود آزاد می‌شود و از یکم ژوئن (۱۲ خرداد) مغازه‌ها و مدرسه‌ها شروع به کار می‌کنند. تا جولای نیز وی ابراز امیدواری کرد تا صنایع مهمان‌پذیری و برخی از مکان‌های عمومی از جمله سینماها کار خود را شروع کنند.

یک دوره قرنطینه نیز برای همه افرادی که به بریتانیا سفر کنند در نظر گرفته می‌شود. خطوط هوایی و فرودگاهی نیز اعلام کردند مسافرانی که از خارج وارد شوند باید ۱۴ روز خود را قرنطینه کنند.

دولت در حال حاضر در حال تنظیم پروتکل‌های تولید مجدد است تا دستورالعمل‌های لازم برای هفته‌های آتی تهیه شود.

انگلستان با ثبت مرگ ۳۱ هزار و ۵۸۷ نفر از ایتالیا که تاکنون ۳۰ هزار و ۳۹۵ کشته بر اثر ابتلا به ویروس کرونا داشته است، پیش افتاده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند