خروج

ابراز رضایت ابراهیم حاتمی کیا از اکران های ابتکاری

به گزارش ردکارپت فیلم: اکران «خروج» به شکل «سینما تراکتور» در بین روستائیان باعث شگفت زدگی ابراهیم حاتمی کیا شد.

ابراهیم حاتمی کیا درمورد اکران «سینما تراکتور» در روستای یوسف رضا گفت:نسبت به این فضا خیلی شوکه شدم و تصور نمی‌کردم که روزی فیلم من بین کشاورزان عزیزی که با تراکتورهایشان حضور پیدا کردند، به نمایش در بیاید. این کار خیلی برای من ارزشمند است و امیدوارم از فیلم خوششان بیاید.

وی در ادامه به سکانس‌هایی از فیلم «خروج» اشاره کرد و اظهارداشت:در فیلم «خروج» سکانس‌هایی که در جاده با تراکتور به سمت تهران می‌آمدیم را زندگی‌ کردیم و لذت وصف نشدنی را در آن سکانس‌ها تجربه کردم که امشب بار دیگر آن صحنه‌ها جلوی چشمم آمدند و فکر می کنم سکانس پایانی فیلم اینجا و در همین روستاست.

وی ادامه داد: به هر حال فیلمی مثل «خروج» که فضایی غیر شهری دارد و در روستاست در مقایسه با دیگر فیلم‌ها که به سوژه‌های شهری می‌پردازند به نوعی جزئی از استثنائات است و به شکلی تکمیل کننده آن روزهاست.

کارگردان «آژانس شیشه ای» درباره دعوت مردم ورامین برای اکران فیلمش در این روستا تصریح کرد:آمدن ما به این روستا به دعوت خود مردم شریف روستای یوسف رضا بود و برای من بسیار با ارزش است که در کنار آنها به تماشای فیلم بنشینم.

حاتمی کیا درمورد خط شکنی هایش در راستای اکران‌های متفاوتی که تا به امروز شامل حال فیلم شده بیان کرد: بخشی به اسم من است اما واقعیت این است که پشت پرده جوانان توانمند و خلاق اوج تلاش کردند و من هم لبیک گفتم و قبول کردم و به نظر من اتفاق بزرگ و ریسکی بود که تهیه کننده کار باید قبول می کرد. من هم همراه آنها بودم و روحیه جوان، پویا و خلاق که الان در فکر‌ تازه بچه‌ها هست من را هم جوان می کند و خوشحالم که این اتفاقات افتاد و امیدوارم ادامه داشته باشد.

حاتمی کیا در خصوص رضایت  از اکران‌های متفاوتی که تا به امروز نسبت به اکران فیلم سینمایی «خروج» انجام داده، خاطرنشان کرد: با توجه به تعطیلی سینما‌ها از اکران‌های متفاوتی که برای فیلم «خروج» داشتیم بسیار راضی هستم و امیدوارم ادامه داشته باشد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند