نمایش خانگی

گزارش تصویری سریال هم‌گناه/ بخش سوم

به گزارش ردکارپت فیلم: سریال هم‌گناه که پربازیگرترین سریال نمایش خانگی شناخته شده‌ در این‌روز‌های قرنطینه به شدت مورد استقبال قرار گرفته‌است. بازیگران خوب و شناخته‌شده فیلم از دلایل اصلی دیده‌شدن این فیلم به‌حساب می‌آیند.

مصطفی کیایی، که در کارنامه‌ی خود آثار پرفروش سینمایی زیادی دارد حالا با یک سریال نمایش خانگی سعی کرده توانمندی‌هایش در ساخت سریال را نیز نشان دهد. نقد‌های زیادی پیرامون این سریال محبوب وجود دارد. برخی این سریال را خوب، اما کلیشه‌ای از نظر داستانی و برخی تنها دلیل موفقیت آن را بازیگران آن دانسته‌اند.

بازیگران هم گناه

در لیست بازیگران سریال هم گناه نام هنرمندان و سلبریتی های معروفی همچون پرویز پرستویی، مهتاب کرامتی، محسن کیایی، هنگامه قاضیانی، حبیب رضایی، رویا تیموریان و مسعود رایگان دیده می شود. در لیست اسامی بازیگران سریال هم گناه، نام بازیگران تازه واردی به چشم می خورد که عبارتند از: شاهرخ فروتیان، افسانه چهره آزاد، پدرام شریفی ، روشنک گرامی ، احسان کرمی ، حسین امیدی ، سوگل خلیق و مارال بنی آدم و جالب است بدانید که دسته سوم بازیگران این سریال نمایش خانگی را علی باقری ، فروغ قجابگلو ، شیرین اسماعیلی ، فرانک کلانتر ، محمد اعلایی ، محمدرسول صفری ، محمد موحدنیا و آی تک جاوید نژاد تشکیل داده اند.

 


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند