کریستوفر نولان

«شوالیه تاریکی» نولان در هنگ کنگ اکران می‌شود

به گزارش ردکارپت فیلم: کمپانی برادران وارنر قصد دارد فیلم سینمایی «شوالیه تاریکی» به کارگردانی کریستوفر نولان را اکران کند.

کمپانی برادر وارنر با اعلام اینکه تصمیم گرفته سه گانه سینمایی محبوب «شوالیه تاریکی» به کارگردانی کریستوفر نولان را برای مدت زمانی محدود در سینما‌های هنگ کنگ اکران کند، خبر خوبی را به هواداران این فیلم سینمایی داد.

این خبر در حالی اعلام شده است که سینما‌های هنگ کنگ با احتیاط کامل، مجددا پس از یک تعطیلی اجباری در پی همه گیری بیماری ناشی از ویروس کرونا، در حال بازگشایی هستند. این سه گانه سینمایی در سینما‌های منتخب هنگ کنگ که شامل سینما‌های «آی مکس» نیز می‌شود در ماه ژوئن اکران خواهند شد. فیلم سینمایی جدید کریستوفر نولان به نام «انگاشته» در تاریخ ۱۷ ژوئیه اکران خواهد شد.

«بتمن آغاز می‌کند» محصول سال ۲۰۰۵ در تاریخ ۴ ژوئن، «شوالیه تاریکی» محصول ۲۰۰۸ در تاریخ ۱۱ ژوئن و «شوالیه تاریکی بر می خیزد» محصول سال ۲۰۱۲ در تاریخ ۱۸ ژوئن اکران می‌شوند.

برنامه اکران‌های مجدد «سه گانه بتمن» در هنگ کنگ به دنبال اقدام قبلی کمپانی برادران وارنر صورت می‌گیرد. اقدامی که قرار است طی آن نسخه ۴K ماتریکس در ماه می و در هنگ کنگ اکران شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند