سه‌تار

سه‌تارنوازی کیهان کلهر برای مخاطبان خانه‌نشین

به گزارش ردکارپت فیلم: کیهان کلهر برای مخاطبان خانه‌نشین خود با تکنوازی سه‌تار در فضای مجازی مهمان خانه مخاطبان خود شد.

کیهان کلهر، نوازنده و آهنگساز ایرانی و برنده جایزه وومکس ۲۰۱۹، شامگاه پنجشنبه (اول خردادماه)، به صورت برخط با تکنوازی سه‌تارنوازی کرد یک ساعت به یاد ماندنی و دلچسب را با زخمه‌های جادویی خود بر سه‌تار برای هوادرانش به ارمغان آورد.

کلهر در این کنسرت بر خط که در موزه آبگینه اجرا شد و از صفحه رسمی اینستاگرامش پخش شد توانست ۲۵ هزار نفر علاقه‌مند از شهرهای مختلف را با هنر خود همراه کند.

کیهان کلهر با آلبوم‌های بی تو بسر نمی‌شود، فریاد، باران و فراتر از نقشه جغرافیا که در آن‌ها به‌عنوان آهنگساز و نوازنده نقش داشته یک‌بار نامزد جایزه گرمی شد. همچنین او نخستین نوازنده ایرانی است که برنده جایزه معتبر جهانی “وومکس” در سال ۲۰۱۹ شد. کیهان کلهر، جایزه هنرمند برتر سال ۲۰۱۹ در فستیوال جهانی موسیقی وومکس را در تاریخ ۵ آبان ۱۳۹۸ در کشور فنلاند دریافت کرد.

پیش از این قرار بود کیهان کلهر در شامگاه دوشنبه – ۲۵ فروردین، اجرایی به صورت زنده با دیگر اعضای گروه جاده ابریشم بصورت مجازی در نقاط مختلف جهان شکل گیرد که کلهر امکان انجام این کار را نداشت. از این رو یکی از اجراهایی که چند روز پیش بصورت پست در این صفحه منتشر شده بود را در اختیار جاده ابریشم قرار داد تا دیگر مخاطبان از آدرس‌های داده شده آن را ببینند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند