اسکار

کدام هنرپیشه‌ها در کار جدید اصغر فرهادی هستند؟

به گزارش ردکارپت فیلم: اصغر فرهادی پس از این‌که دو جایزه اسکار در ویترین افتخاراتش جا گرفت، فیلم‌هایی را در خارج از ایران ساخت؛ فیلم‌هایی که با وجود تلاش این فیلمساز جهانی سینمای کشورمان، نتوانستند موفقیت فیلم‌های ایران او را تکرار کنند.

گویا خودِ فرهادی هم به این نکته توجه ویژه‌ای داشت تا بار دیگر در ایران فیلمی بسازد با بازیگران ایرانی و در لوکیشن ایران.

پروژه جدید اصغر فرهادی که با سرمایه‌گذاری شرکت ممنتو (پخش‌کننده جهانی آثار فرهادی) قرار است در لوکیشن شیراز جلوی دوربین برود.

بر اساس شنیده‌ها و مطابق معمول، اصغر فرهادی درصدد است بزودی و در سکوت خبری و «چراغ خاموش»(!) فیلم جدیدش را بسازد.
گویا قرارداد برخی از بازیگران هم تنظیم شده تا آخرین پروژه فرهادی در آستانه تولید قرار گیرد.

پیش از این از نوید محمدزاده به عنوان بازیگر اصلی این پروژه نام برده شد که گفته می‌شود به دلیل همزمانی تولید فیلم فرهادی با قراردادهای دیگر محمدزاده، این بازیگر از پروژه فرهادی کنار گذاشته شد تا امیر جدیدى جایگزین او در این فیلم شود.

دیگر بازیگری که قرار است در این فیلم حضور یابد، رعنا آزادى‌ور است که پیش از این در فیلم «درباره الی» با فرهادی همکاری کرده بود.

از دیگر بازیگران فیلم جدید اصغر فرهادى باید از بانی‌پال شومون نام برد که در بازی‌اش در فیلم‌های «شبی که ماه کامل شد»، «غلامرضا تختی» و «تنگه ابوقریب» را به یاد داریم.

از عوامل پشت دوربین هنوز هیچ خبری درز نکرده اما به احتمال زیاد و با توجه به پیشینه همکاری اصغر فرهادی با حسین جعفریان، بعید نیست این مدیر پرسابقه فیلمبرداری پشت دوربین این فیلم سینمایی قرار گیرد.

«همه می‌دانند» فیلم قبلی فرهادی است که در اسپانیا و با حضور خاویر باردم و پنه‌لوپه کروز ساخته شد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند