خانه امن

پرویز فلاحی‌پور قاضی «خانه امن» شد

به گزارش ردکارپت فیلم: با ادامه تصویربرداری مجموعه «خانه امن» به کارگردانی احمد معظمی ، پرویز فلاحی‌پور به جمع بازیگران این سریال پیوست.

سریال «خانه امن» که از تولیدات مرکز سیما فیلم است به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری از تابستان ۹۸ در شهر تهران کلید خورده و بیش از ۶۰ درصد از این مجموعه به کارگردانی احمد معظمی جلوی دوربین رفته است.

پرویز فلاحی‌پور نیز به تازگی به جمع این سریال پربازیگر سیاسی-امنیتی پیوسته و این دومین همکاری فلاحی پور با گروه سازنده است. این بازیگر پیشکسوت نقش یک قاضی را در «خانه امن» ایفا می‌کند.

حمیدرضا پگاه، سیما تیرانداز، امین زندگانی و سامان صفاری در این مجموعه به ایفای نقش می‌پردازند و اسامی سایر بازیگران این پروژه نیز به زودی اعلام خواهد شد.

سایر عوامل سریال عبارتند از؛ تهیه‌کننده: ابوالفضل صفری، کارگردان: احمد معظمی، مشاور تهیه‌کننده: مرتضی متولی، مشاور پروژه: مرتضی اصفهانی، مدیر تولید: کامیاب متولی، مدیر فیلمبرداری: احمد گودرزی، تدوین: پری سا ناهیدپور، مدیر برنامه ریزی: سید جواد حسینی، جلوه های ویژه بصری: مهدیار سزاوار، طراح گریم: محمدرضا ملکی، طراح لباس: آگرین صالحی، طراح صحنه: سعید آهنگرانی، مدیر صدابرداری: مهرداد دادگری، عکاس: سمیرا بختیاری و مدیر تدارکات: فرید خضرایی.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند