برادران وارنر

تعویق یک ساله اکران «ماتریکس ۴»

به گزارش ردکارپت فیلم: کمپانی برادران وارنر تاریخ اکران چهارمین فیلم از مجموعه سینمایی «ماتریکس» را نزدیک به یک سال عقب انداخت؛ به این ترتیب این فیلم در بهار سال ۲۰۲۲ میلادی به سینما‌ها خواهد آمد.

این تصمیم در حالی گرفته شد که استودیو‌های هالیوودی در تلاشند، تاریخ اکران محصولات خود را به دلیل بسته شدن سینما‌ها در پی همه گیری کووید ۱۹ تغییر دهند. تاریخ اکران فیلم جدید «ماتریکس» که پیش از توقف ساخت، در کشور آلمان مراحل تولید را سپری می‌کرد، از ۲۱ می ۲۰۲۱ به یکم آوریل ۲۰۲۲ منتقل شده است.

کیانو ریوز و کری آن ماس، بازیگران اصلی این فیلم سینمایی به همراه لانا واچوفسکی تهیه کننده آن باز خواهند گشت. یحیی عبدالمتین، جسیکا هنویک و نیل پاتریک هریس دیگر بازیگران این فیلم هستند.

برادران وارنر علاوه بر تغییر تاریخ این فیلم، فیلم سینمایی «ساحره ها» را از تقویم اکران خود خارج کرد. در این فیلم اکتاویا اسپنسر، استنلی توچی و کریس راک نقش آفرینی می‌کنند که قرار بود در ماه اکتبر راهی سینما شود.

علاوه بر این تاریخ اکران «گودزیلا علیه کونگ» نیز به ۲۱ می ۲۰۲۱ تغییر یافته است. تاریخی که پیش از این متعلق به فیلم سینمایی «ماتریکس» بود. وارنر تاریخ اکران محصول کارتونی «تام و جری» را نیز تغییر داد. پیش از این هم مشخص شد اکران فیلم سینمایی «انگاشته» نولان، محصول دیگر این کمپانی، دو هفته عقب افتاده است.

گفتنی است یونیورسال هم نمایش فیلم پسا آخرالزمانی تام هنکس به نام «بایوس» را تا سال ۲۰۲۱ به تعویق انداخت.

اکران «بایوس» تولید شرکت امبلین اینترتینمنت متعلق به استیون اسپیلبرگ، از دوم اکتبر به ۱۶ آوریل ۲۰۲۱ منتقل شده است. این فیلم سینمایی داستان رباتی را روایت می‌کند که در زمان پسا آخرالزمانی زندگی می‌کند. این ربات برای محافظت از سازنده خود ساخته شده است. هنکس نقش این خالق را بازی می‌کند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند