جوایز امی

جیمی کیمل مجری هفتاد و دومین جوایز امی در دوران کرونا شد

به گزارش ردکارپت فیلم: جیمی کیمل به عنوان مجری هفتادو دومین مراسم جوایز امی انتخاب شده اما هنوز مشخص نیست که این رویداد به صورت آنلاین یا فیزیکی برگزار خواهد شد.

شبکه تلویزیونی ای‌بی‌سی و آکادمی تلویزیون اعلام کردند که جیمی کیمل یک بار دیگر هدایت جوایز امی را بر عهده خواهد داشت و مجری هفتاد و دومین دوره این مراسم در دوران کرونا خواهد بود.

این سومین مجری‌گری کیمل در این مراسم خواهد بود و تجربه‌های قبلی او به سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ بازمی‌گردد.

طبق برنامه‌ریزی قبلی، مراسم امی روز یکشنبه بیستم سپتامبر (۳۰ شهریور) از ای‌بی‌سی روی آنتن می‌رود؛ اما فراتر از این هنوز جزئیاتی اعلام نشده و در آینده جزئیات دیگر مشخص می‌شود.

کیمل که تهیه‌کننده اجرایی جوایز امی امسال هم خواهد بود، گفت: «نمی‌دانم کجا این کار را انجام خواهیم داد یا چطور انجامش می‌دهیم یا اصلاً چرا داریم این کار را می‌کنیم، اما قرار است این کار را بکنیم و من مجری برنامه خواهم بود».

به گفته منابع آگاه، چند سناریوی مختلف برای جوایز امی امسال در نظر گرفته شده است. یکی از آن‌ها یک نسخه کاملاً مجازی و دیگری یک رخداد فیزیکی است که می‌تواند از تعدادی از عناصر مجازی یا غیرمعمول استفاده کند.

کری برک رئیس ای‌بی‌سی انترتینمنت گفت: «می‌دانیم جیمی کیمل یک نمایش امی کاملاً سرگرم‌کننده، جالب و تکان‌دهنده برگزار خواهد کرد. او حقیقتاً استاد مراسم‌ این چنینی است و این صنعت و افرادش را دوست دارد. درست همانطور که جیمی طی ماه‌های اخیر با برنامه خودش این کار را انجام داده، با احساس و شوخ طبعی سراغ این رخداد مهم هم خواهد رفت و لذت و خوش‌بینی به شدت مورد نیاز را به همکاران ما در تلویزیون و بینندگان در خانه منتقل می‌کند».

کیمل از اواخر ماه مارس تا به حال برنامه «جیمی کیمل لایو» خود را از خانه برگزار کرده و به این ترتیب به تهیه برنامه تحت این شرایط خاص عادت کرده است. فراتر از این برنامه که حالا در هجدهمین فصل خود به سر می‌برد، کیمل اخیراً مجری و تهیه‌کننده اجرایی «چه کسی می‌خواهد میلیونر باشد» بود که اخیراً ای‌بی‌سی آن را برای یک فصل دیگر تمدید کرد.

کیمل همچنین تا به حال دو بار مجری برنامه اسکار بوده و یک بار مجری رویداد شام انجمن خبرنگاران کاخ سفید در واشنگتن بوده است. ماه دسامبر گذشته او کتاب کودکان خود با عنوان «غاز جدی» منتشر کرد. این کتاب حالا به لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز رسیده و تمام درآمد آن وقف بیمارستان کودکان لس‌آنجلس و بیمارستان‌های کودکان سراسر کشور می‌شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند