پیمان قاسم‌خانی

انصراف «شنای پروانه» و «خوب، بد، جلف» در دقیقه ۹۰

به گزارش ردکارپت فیلم: اکران فیلم «خوب، بد، جلف ۲» به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی از اول تیرماه منتفی شد.

محسن چگینی، تهیه‌کننده این فیلم تایید کرد که این فیلم به دلیل فراهم نشدن شرایط مناسب فعلا اکران نمی‌شود در حالی که قرار بود «خوب، بد، جلف ۲» به همراه «شنای پروانه» از فردا، یکم تیرماه همزمان با بازگشایی سینماها روی پرده روند تا اولین اکران رسمی سال ۹۹ با این دو فیلم آغاز شود.‌

همچنین رسول صدرعاملی خبر داد فعلا از اکران فیلم خود در اولین روز تابستان معذور است.

او گفته بود: حالا که کمتر از چند روز به اکران فیلم باقی مانده است، هیچ خبری از حمایت ها نیست بنابراین فعلا از اکران فیلم معذوریم.

گویا تا ساعتی دیگر جلسه‌ای میان هیات مدیره انجمن سینماداران با معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی برگزار می‌شود تا درباره بازگشایی سینماها با توجه به انصراف سازندگان دو فیلم اشاره شده، تعیین تکلیف شود.

در حال حاضر نکته مهم این است که برخی مدیران سینماها از عدم بازگشایی سالن‌های خود در صورت اکران نشدن فیلم‌های «شنای پروانه» و «خوب، بد، جلف ۲» خبر دادند چون معتقدند پس از چهارماه تعطیلی سینماها باید فیلمی مخاطب پسند و جذاب برای دعوت مردم به سینماها اکران شود.

و حالا سوال اساسی این است که آیا در ساعات باقی‌مانده تا یکم تیر ماه تصمیم دیگری برای بازگشایی سینماها گرفته خواهد شد یا با فیلم‌های دیگر همچون «خروج» ابراهیم حاتمی‌کیا و فیلم‌های باقی‌مانده از اکران سال ۹۸ سینماها باز خواهد شد؟!


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند