جانی‌دپ

وقتی یک گریمور رازهای امبر هرد را افشا کرد

به گزارش ردکارپت فیلم: امبر هرد ادعا می‌کند همسر سابقش جانی‌دپ ، یک روز قبل از حضور او در برنامه The Late Late Show با اجرای جیمز کوردن، یک مشت محکم زیر چشم او خوابانده بود، اما حالا یک گریمور و متخصص زیبایی این ادعاها را رد می‌کند و در دادگاه گفت که هیچ کبودی و یا اثر ضربه، زیر چشم امبر هرد ندیده است.

“سامانتا ماکملین” گفت که در ۱۶ دسامبر سال ۲۰۱۵، وقت زیادی از بعد از ظهر را با امبر هرد که برای شرکت در شوی جیمز کوردن آماده می‌شد، سپری کرده‌است. او باز هم تأکید کرد که هیچ اثری از ضربه زیر چشم امبر هرد وجود نداشته است.

هرد پیش از این گفته بود که دپ با او رفتار خشونت‌باری داشته است و در پنت‌هاوس لس‌آنجلس یک روز پیش از برنامه جیمز، او را به باد کتک گرفته است. اما دپ در دادگاهی که علیه روزنامه سان برگزار شد، این حرفها را دروغ محض خواند. گفتنی است روزنامه سان دروغ‌ های امبر هرد را در آوریل سال ۲۰۱۸ میلادی، منتشر کرده بود.

خانم ماکملین می‌گوید امبر هرد را در ۱۶ دسامبر، در نور خیلی خوب از فاصله خیلی نزدیک و در وضوح کامل دیدم، هیچ چیزی هم به صورتش نزده بود، بدون آرایش و میکاپ بود.

البته خانم ماکملین تنها کسی نبود که درباره دروغ‌های امبر هرد دست به افشاگری زد. یک طراح که از سال ۲۰۰۲ میلادی در نزد جانی‌دپ مشغول به فعالیت بود و شاهد ازدواج هرد و دپ بوده است می‌گوید: امبر هرد آن روز هیچ نشانه‌ای از ضربه دور چشمانش نداشت، و در طول روز من چیزی ندیدم.

خانم ماکملین که در روز ۱۶ دسامبر، گریم “بری لارسون” و “رایان گاسلینگ” را نیز بر عهده داشت می‌گوید، روز ۱۶ دسامبر که خبری از مشت زیر چشم هرد نبود این در حالی است که امبر هرد ادعا می‌کند روز ۱۵ دسامبر از جانی‌دپ کتک خورده است و با استفاده از شهرت و قدرت تبلیغاتی‌اش توانست خبر بدرفتاری دپ با خودش را در همه جا منتشر کند.

ماکملین می‌گوید وقتی شرکت هرد را در روز ۱۶ دسامبر ترک می‌کرد، گفتگوی بین هرد و دوستش خانم “راکل پنینگتون” را شنید، هرد به او می‌گفت: حتماً عکس‌ها را در کامپیوترم بریز. اما خانم ماکملین دقیقاً متوجه نشد منظور کدام عکس‌ها است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند