مسعود ده‌نمکی

بازگشت سحر قریشی به تلویزیون با کوله‌باری از حاشیه

به گزارش ردکارپت فیلم: روزنامه خراسان نوشت: سحر قریشی در دومین تجربه همکاری با مسعود ده‌نمکی پس از ۱۱ سال دوباره در یک سریال تلویزیونی بازی خواهد کرد.

در روزهای گذشته اخبار مختلفی درباره سریال جدید مسعود ده‌نمکی منتشر شده و تعدادی از بازیگران این سریال پربازیگر معرفی شده‌اند. پس از اعلام نقش‌آفرینی محمدرضا شریفی‌نیا، علی سلیمانی و هومن برق‌نورد در سریال «دادِستان»، نوبت به انتشار خبر بازی سحر قریشی در این سریال رسید. این بازیگر پرحاشیه در دومین تجربه حضور جدی خود در قاب تلویزیون برای بازی در این مجموعه پلیسی و معمایی، جلوی دوربین رفته است.

بازی در آثار تجاری

سحر قریشی اولین بار سال ۸۸ با سریال «دلنوازان» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده در تلویزیون دیده و شناخته شد. این مجموعه تاثیر زیادی در مطرح شدن سحر قریشی و ادامه حضور او در عرصه بازیگری داشت. او پس از این سریال در فیلم‌های سینمایی مختلفی بازی کرد که بیشتر آن‌ها به ویژه در سال‌های اخیر، فیلم‌های بفروش و تجاری بودند. این آثار در گیشه فروش خوبی داشتند اما تأثیری در ارتقای جایگاه هنری او نداشتند. سحر قریشی در فیلم‌های غیرکمدی مانند «ساعت شلوغی»، «پنج ستاره» و «کارگر ساده نیازمندیم» هم ایفای نقش کرد اما این آثار هم فیلم‌های مهمی در کارنامه او به حساب نمی‌آیند؛ اگرچه نسبت به جریان اصلی آثار او کمی متفاوت‌اند.

در صدر اخبار با حاشیه

سحر قریشی از زمانی که فعالیت حرفه‌ای را در سینما آغاز کرده معمولا با مصاحبه‌های جنجالی خود، اظهارنظرهایش درباره مسائل مختلف یا بازیگران و حتی سبک پوشش در مراسم اکران‌های مردمی و خصوصی‌ حاشیه‌های زیادی را به وجود آورده و حتی زمانی که فیلمی روی پرده نداشته یا به واسطه فعالیت حرفه ای‌اش خبرساز نبوده، معمولا به بهانه حاشیه‌هایش چهره بحث‌برانگیزی بوده است. علاوه بر حاشیه‌ای که مربوط به زندگی خصوصی‌اش بود، آخرین اتفاقی که نام او را بر سر زبان‌ها انداخت و جنجال‌هایی به پا کرد، انتشار یک ویدئو از رفتار عجیب او با یک پاکبان بود. این ویدئو سه ماه قبل منتشر و باعث شد موج واکنش‌های انتقادی از سوی مردم و حتی بعضی از هنرمندان مانند پرویز پرستویی و سام درخشانی به سوی او روانه شود.

بازگشت به تلویزیون پس از ۱۱ سال

سحر قریشی تیرماه سال ۹۸ اعلام کرد قصد دارد کارگردانی را تجربه و اولین فیلمش را که یک ملودرام اجتماعی‌است جلوی دوربین ببرد و اکنون پس از گذشت یک سال از این موضوع، خبری از ساخت این فیلم نشده است، اما این بازیگر پس از ۱۱ سال دوری از تلویزیون، دوباره به تلویزیون بازگشته تا برای دومین بار با یک سریال در این رسانه دیده شود. سحر قریشی چند سال قبل در گفت‌وگویی اعلام کرد نمی‌داند به چه دلیل ممنوع‌الفعالیت است و بازی در سریال‌های «دختران حوا» و «آوای باران» به او پیشنهاد شده بوده اما اجازه ندادند در تلویزیون حضور داشته باشد. اکنون پس از گذشت چهار سال از ادعای او، ظاهرا مشکلات حضورش در تلویزیون حل شده است. این بازیگر در دومین تجربه همکاری خود با مسعود ده‌نمکی پس از فیلم «رسوایی ۲»، دیروز بازی در سریال «دادِستان» را آغاز کرده است. جایگاه سحر قریشی اکنون به عنوان بازیگر شناخته‌شده‌ای که سابقه بازی در آثار مختلف را دارد و حاشیه‌های عجیبی را پشت سر گذاشته، با آن سحر قریشی که سال ۸۸ برای اولین بار در یکی از نقش‌های اصلی سریال «دلنوازان» دیده شد، بسیار متفاوت است. باید صبر کرد و دید «دادستان» که اثر اکشن و معمایی است چگونه از آب در می‌آید و آیا در ادامه مسیر او در عرصه بازیگری تاثیر متفاوتی خواهد داشت یا خیر.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند