تئاتر

سم مندس برای کمک به تئاتری‌ها ۲ میلیون دلار جمع کرد

به گزارش ردکارپت فیلم: با وجود حمایت سم مندس از ۱۶۰۰ حرفه‌ای تئاتر بریتانیا، هنوز ۲۴۰۰ نفر دیگر در صف انتظار باقی مانده‌اند و نیاز به مبالغ بیشتری برای پاسخگویی به آنها وجود دارد.

صندوق هنرهای تئاتر سم مندس تا به حال توانسته با اهدای کمک‌هزینه‌های سریع و آسان هزار پوندی (۱۲۷۶ دلاری)، در حمایت از افراد حرفه‌ای صنعت تئاتر که به دلیل شیوع کرونا بیکار شده‌اند ۱.۶ میلیون پوند (۲ میلیون دلار) جمع‌آوری کند.

با وجود اینکه این صندوق تا این لحظه توانسته از ۱۶۰۰ فرد حرفه‌ای این صنعت که در حال حاضر به صورت آزاد کار می‌کنند حمایت کند، هنوز راه زیادی برای رفتن وجود دارد چون فقط در یک هفته ۴ هزار نفر درخواست دریافت کمک‌هزینه ثبت کرده بودند.

این صندوق روز ششم جولای (۱۶ تیر) راه‌اندازی شد و نت‌فلیکس ۵۰۰ هزار پوند (۶۳۷ هزار دلار) به آن کمک مالی کرد. از زمان راه‌اندازی، این صندوق توانسته ۸۵ هزار پوند (۱۰۰ هزار دلار) دیگر هم کمک مالی از طریق پلتفرم کمک مالی آنلاین انتوز از عموم مردم و دیگر چهره‌های صنعت دریافت کند.

بقیه رقم کل ۲ میلیون دلاری که جمع‌آوری شده از دیگر سازمان‌ها از جمله بنیاد سر پیتر و بانو ساندرز دریافت شده که در کنار نت‌فلیکس تبدیل به حامی اصلی این ابتکار شد. همچنین بنیاد مک‌اینتاش، شرکت تهیه آیلین دیویدسون، بنیاد اندرو لوید وبر و صندوق لینبری از جمله دیگر اهداکنندگان آن بوده‌اند.

تا به حال چهره‌های شناخته‌شده‌ای از جمله بندیکت کامبربچ، ادی ردمین، کالین فرث، تام هیدلستون، ادگار رایت، اما تامپسون و مارک استرانگ هم از این صندوق حمایت کرده‌اند.

صندوق در بیانیه‌ای گفت: «با وجود این درجه از بخشندگی و حمایت، صندوق هنوز فقط می‌تواند درصد کوچکی از کمک‌هزینه‌های مورد نیاز را اهدا کند. تا وقتی که جزییات بیشتری از بسته سرمایه‌گذاری ۱.۵۷ میلیارد پوندی (۲ میلیارد دلاری) دولت منتشر نشود و صنعت نداند تئاترها کی می‌توانند بدون فاصله‌گذاری اجتماعی باز بشوند، هزاران کارمند با استعداد این صنعت نیازمند جریان درآمدی خواهند بود.»


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند