جیمز کامرون

کرونا ساخت «آواتار ۲» را به اشکال روبرو کرد

به گزارش ردکارپت فیلم: با وجود اعلام شروع دوباره فیلمبرداری فیلم سینمایی «آواتار ۲» به کارگردانی جیمز کامرون در کشور نیوزلند جیمز کامرون کارگردان این فیلم تاخیر در پخش این اثر خبر داد، وی اعلام کرد که از این اتفاق بسیار ناراحت است اما کرونا جلوی فعالیت‌های جلوه ویژه حاضر در امریکا را گرفته و این فیلم به راحتی به اتمام نمی رسد.

پیشتر جان لندو تهیه کننده پروژه تایید کرد فیلمبرداری اواخر این ماه در نیوزلند دوباره آغاز می‌شود. دو قسمت «آواتار ۲ و ۳» از اولین فیلم‌های پر هزینه‌ای هستند که اجازه فیلمبرداری دوباره پیدا کردند. بیشتر تولیدات هالیوودی فیلمبرداری شان کنسل شده است تا از شیوع ویروس کرونا که در جهان بیش از ۵ میلیون نفر را مبتلا کرده، جلوگیری شود.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «آواتار ۲» یکی از محبوب‌ترین سه بعدی‌های سینمای هالیوود از پاییز سال ۲۰۱۷ آغاز شد. این در حالی است که چندی پیش جیمز کامرون از به تعویق افتادن ساخت این فیلم به دلیل مشغولیت خود در پروژه‌های دیگر خبر داده بود.

سیگنوری ویور بازیگر اصلی این اثر پیش از این از آغاز فیلمبرداری این فیلم در پاییز خبر داد و گفت که تمریناتمان برای شروع تولید آواتار ۲ را آغاز کرده‌ایم. کیت وینسلت، زوئی سالدانا، دیوید تولیس، اونا چاپلین، استیفن لانگ، سام ورتینگتون از جمل بازیگران نسخه دوم آواتار هستند.

آواتار ۲ جدیدترین ساخته جیمز کامرون قرار بود کریسمس سال ۲۰۱۹ اکران جهانی خود را آغاز کند، اما با دو بار تاخیر در اکران، تاریخ نهایی اکران این فیلم سینمایی نهایتا به هفدهم ماه دسامبر ۲۰۲۱ موکول شد.

تیم تولید فیلم سینمایی آواتار ۲ بالغ بر ۳۰۰ نفر جمعیت داشته و این روز‌ها تمامی عوامل خود را برای شروع یکی از سخت‌ترین سه بعدی‌های سینمای جهان آماده می‌کنند. «در راه آب» نام اصلی دومین نسخه از فیلم تحسین برانگیز آواتار است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند