با من بخوان

آلبوم «با من بخوان» علیرضا قربانی به زودی منتشر می‌شود

به گزارش ردکارپت فیلم: علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی طی روزهای آینده تازه ترین آلبوم خود با عنوان «با من بخوان» را منتشر خواهد کرد.

علیرضا قربانی از جمله خوانندگانی که آثارش طی سال های اخیر با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده است، طی روزهای آینده تازه ترین آلبوم خود را با با موسیقی حسام ناصری در دسترس مخاطبان قرار می دهد. این آلبوم شامل پنج آهنگ جدید و تک‌آهنگ‌های پروژه «با من بخوان است» که از اسفند ۱۳۹۷ تا زمستان سال گذشته به صورت تک آهنگ منتشر شد.

در این آلبوم موسیقی حسام ناصری با اشعار ابوسعید ابوالخیر، اهورا ایمان، مریم مروج، مولانا، محمدابراهیم جعفری، واقف لاهوری، احمد شاملو، حمید خلف بیگی، احمد امیرخلیلی، حسین منزوی و عارف قزوینی همراه شده است. فضای این آلبوم مانند سایر آثاری که تا کنون به صورت تک‌آهنگ منتشر شده تلفیقی از موسیقی ایرانی و الکترونیک است اما در تولید آثار این پروژه جمعی از نوازندگان سرشناس موسیقی ایران هم هنرنمایی کرده‌اند. همچنین میکس و مسترینگ آلبوم هم توسط آرش پاکزاد انجام شده است.

این آلبوم در ادامه پروژه «با من بخوان» است که آثار و اجراهای آن در سال ۹۸ با استقبال مخاطبان مواجه شد. علیرضا قربانی این کنسرت ها را در تهران و شهرهای مختلف روی صحنه برد. این در حالی است که اجراهای «با من بخوان» در شهر تهران طی ۴۳ سانس در بهار و تابستان روی صحنه رفت و قرار بود که این اجراها با رپرتوار متفاوت طی حدود سی سانس هم در فصل زمستان روی صحنه برود اما حادثه هواپیمای اوکراینی و در ادامه شیوع ویروس کرونا باعث شد تا فقط یک سانس از این کنسرت‌ها در ماه اسفند برگزار شود. این در حالی بود که تور اجراهای «با من بخوان» هم در شهرهای مختلف ایران روی صحنه رفت اما تور داخلی و بین‌المللی این پروژه به دلیل شیوع ویروس کرونا در زمستان سال گذشته و بهار امسال لغو شد.

بر اساس اعلام گروه اجرایی طی روزهای آینده تاریخ دقیق انتشار این آلبوم اعلام خواهد شد. همچنین موزیک‌ ویدیویی از یکی از قطعات جدید این پروژه در دست تولید است که تا پیش از انتشار آلبوم منتشر خواهد شد.

علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی در ماه های اخیر عمده فعالیت خود را متمرکز بر تولید و انتشار چند تک آهنگ با همکاری علیرضا افکاری و تولید چند قطعه در پروژه «صداها و پل ها» به آهنگسازی احسان مطوری کرده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند