اینکه دلتنگ توام

سالار عقیلی دلتنگی‌هایش را روایت می‌کند

به گزارش ردکارپت فیلم: «اینکه دلتنگ توام» عنوان تازه‌ترین اثر مشترک پیمان خازنی در مقام آهنگساز و سالار عقیلی به‌عنوان خواننده است که طی روزهای آینده در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

آلبوم «اینکه دلتنگ توام» عنوان تازه‌ترین آلبوم سالار عقیلی خواننده موسیقی ایرانی است که طی روزهای آینده به آهنگسازی نسیم شاملو و پیمان خازنی پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت.

ضبط تیتراژ پایانی سریال تلویزیونی «وارش» به کارگردانی احمد کاوری از جمله تجربیات مشترک حضور سالار عقیلی و پیمان خازنی بود. این دو هنرمند پیش از این آلبوم «به یاد من باش» را نیز به شنوندگان موسیقی ایرانی ارائه کرده بودند.

آلبوم «اینکه دلتنگ توام» شامل ۹ آهنگ با کلام است که از نوازندگان آن می‌توان به نسیم شاملو، سروش قهرمانلو، علیرضا دریایی و کیکاووس مختاری اشاره کرد.

سالار عقیلی در تازه‌ترین فعالیت موسیقایی خود روز سوم مرداد ماه بود که با همراهی همسرش حریر شریعت زاده و تعدادی دیگر از نوازندگان شناخته شده موسیقی ایرانی کنسرت آنلاینی را در تالار وحدت تهران برگزار کرد. او چندی پیش نیز با همراهی پرویز پرستویی، فاضل جمشیدی، علیرضا بهرامی در راستای پویش مُشاهنر برای همدلی و همراهی با مردمی که این روزها در قرنطینه خانگی به سر می‌برند، قطعه‌ای را با نام «همدم» منتشر کردند.

«و عشق آمد» به آهنگسازی مرتضی صنایعی، «نگار» به آهنگسازی شایان کریمی، «در وادی عشق» به آهنگسازی کیوان کیانیان، «کلام آخر» به آهنگسازی علیرضا دریایی، «نگاه آسمانی» به آهنگسازی ناصر ایزدی، «صورتگر» به آهنگسازی علی پژوهشگر، «افسانه روزگار» به آهنگسازی مسعود شعاری، «پیدای پنهان» به آهنگسازی احسان انوریان، «لبریز» به آهنگسازی مجید درخشانی، «رازخیام» به آهنگسازی امیرحسین طریقت و تنظیم بهزاد عبدی، «جان سرگردان» به آهنگسازی جمشید صفرزاده، «شب زیبا» به آهنگسازی جواد بطحایی، «دوران عشق» به آهنگسازی جمشید صفرزاده، «میهن» به آهنگسازی محمد جلیل عندلیبی، «از تنهایی گریه مکن» به آهنگسازی ابوالفضل صادقی نژاد، «ازجان و از دل» به آهنگسازی نوید دهقان، «توکیستی» به آهنگسازی حمید متبسم، «فصل عاشقی» به آهنگسازی رضا دربندی، «قافله سالار عشق» به آهنگسازی مازیار شاهی، «عاشق می‌شویم» به آهنگسازی پیمان سلطانی، «یک خانه پر از زمستان» به آهنگسازی کیوان ساکت، «قصه باران» به آهنگسازی امین بیات، «سر هزارساله» به آهنگسازی کیوان کیانیان، «میخانه خاموش» به آهنگسازی بهنام سامانی و حمید متبسم، «وطن» به آهنگسازی نوید دهقان، «باده نوشین» به آهنگسازی هوشنگ فراهانی، «زمزمه‌ها» به آهنگسازی حمید متبسم، «یار مست» به آهنگسازی مجید مولانیا، «عشق ماند»، «می تراود مهتاب» به آهنگسازی کیوان ساکت، «یار و دیار» به آهنگسازی نوید دهقان، «مایه ناز»، «سبوی تشنه» به آهنگسازی آرش کامور، «هوای آفتاب» به آهنگسازی نوید دهقان، «عاشقی»، «سعدی نامه» به آهنگسازی ارشد تهماسبی، «سایه‌های سبز» به آهنگسازی ارشد تهماسبی و «دریای بی پایان» با همراهی گروه دستان از جمله آلبوم‌هایی هستند که طی سال‌های اخیر به خوانندگی سالار عقیلی پیش روی مخاطبان قرار گرفته‌اند.

«رفته زدل» با همراهی مجید حسین‌خانی و آوا عباس‌زاده، «همهمه کاشی‌ها»، «تو را ای کهن بوم و بر» با هنرمندی نوشین طافی و محسن کرامتی، «کجاست خانه باد» با هنرمندی الهام پاوه‌نژاد، «فکر و فریاد» به خوانندگی سینا سرلک، «به یاد من باش» به خوانندگی سالار عقیلی، «شوخی» و «پریچهره» به خوانندگی سینا سرلک نیز آثاری هستند که تاکنون توسط پیمان خازنی در قالب آلبوم منتشر شده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند