ایتالیا

برنامه پنجاهمین دوره جشنواره بین‌المللی جیفونی اعلام شد

به گزارش ردکارپت فیلم: پنجاهمین دوره از جشنواره بین المللی فیلم جیفونی ایتالیا در چهار بخش برگزار می‌شود.

جشنواره فیلم «جیفونی» ایتالیا یکی از بزرگترین رویدادهای سینمایی جهان ویژه کودکان و نوجوانان، هر ساله میزبان هزاران نفر کودک و نوجوان از سراسر جهان است که برای آموختن درباره فیلمسازی و قضاوت درباره فیلم‌ها در قالب هیئت داوران به این رویداد سینمایی می‌آیند و فرصت ملاقات با ستاره‌های سینمایی را نیز پیدا می‌کنند.

طبق اعلام وبسایت رسمی جشنواره فیلم جیفونی، پنجاهمین دوره این جشنواره در چهار بخش برگزار خواهد شد. نخستین بخش این رویداد سینمایی در فاصله ۱۸ تا ۲۲ اوت(۲۸ مرداد تا یکم شهریور» و بخش دوم آن از ۲۵ الی ۲۹ اوت (۴ شهریور تا ۸ شهریور)، بخش سوم در فاصله بین سپتامبر و نوامبر و بخش چهارم از ۲۶ تا ۳۰ دسامبر (۶ تا ۱۰ دی) برگزار خواهد شد.

در مجموع ۴۷ فیلم از ۲۶ کشور در این جشنواره به رقابت خواهند پرداخت. ۳۳ فیلم در بخش اول و ۱۴ فیلم در بخش دوم پنجاهمین دوره این جشنواره به نمایش گذاشته خواهند شد.

به دلیل گسترش ویروس کرونا ۶۱۰ داور به صورت فیزیکی حضور در این رویداد حضور خواهند داشت. علاوه بر لزوم رعایت فاصله اجتماعی و جایگاه‌های ضدعفونی کننده دست و برگزاری برخی از رویدادها در فضای باز دو اپلیکیشن که اطلاعاتی درباره نحوه اجرای فاصله اجتماعی در اختیار داوران و برگزارکنندکان مسترکلس و دسترسی به برنامه‌های جشنواره را می‌دهند نیز از تمهیدات این جشنواره محسوب می‌شوند.

فیلم کوتاه «مامان» اثر «فرزاد فرزانه» نیز در بخش نخست این جشنواره به نمایش گذاشته خواهد شد. این فیلم هشت دقیقه‌ای داستان مادری را روایت ‌می‌کند که تلاش می‌کند دخترش را از وقت گذراندن در اتاقش و فرار از مدرسه منصرف کند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند