کریستوفر نولان

بلیت‌های «انگاشته» نولان از جمعه به فروش می‌رسد

به گزارش ردکارپت فیلم: با نزدیک شدن به زمان اکران جدیدترین فیلم کریستوفر نولان در سینماها، فروش بلیت‌های این فیلم از جمعه این هفته آغاز می‌شود.

بلیت‌های فیلم سینمایی «انگاشته» اثر جدید کریستوفر نولان از جمعه آینده به فروش می رسد. نولان در سال‌های اخیر به یکی از بزرگترین کارگردان‌های هالیوود تبدیل شده است و ابهام‌ها در مورد فیلم جدیدش، تمایل عموم برای دیدن این اثر را افزایش داده است.

جان دیوید واشینگتن و رابرت پتینسون بازیگران این فیلم هستند و هنوز هم خط داستانی فیلم، راز و رمز‌های فراوانی را در ذهن مخاطبان ایجاد کرده است. وارونگی زمان تنها فاکتوری است که از داستان فیلم توسط بازیگران و کارگردان تایید شده است.

این فیلم قرار بود در تاریخ ۱۷ ژوئیه میزبان سینمارو‌ها باشد که ویروس کرونا برنامه‌های اکران «انگاشته» را به هم ریخت. بعد از تعویق‌های مجدد تصمیم گرفته شد که این فیلم ۲۶ آگوست در سینما‌های جهان و سوم سپتامبر نیز در آمریکا اکران شود.

طبق گزارش‌هایی که توسط ایندی وایر اعلام شده، سینما‌ها موظف هستند ۶۳ درصد از فروش کلی خود را به کمپانی برادران وارنر بدهند. همچنین سینما‌هایی که بیش از ۹ سالن دارند باید این فیلم را به مدت ۱۲ هفته در سالن‌های خود نمایش دهند.

مدتی است که پیش فروش بلیت «انگاشته» در بعضی از بازار‌های بین المللی از جمله انگلستان آغاز شده و نتایج نشان می‌دهد که بسیار مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

قرار بود فیلم سینمایی «مولان» هم مثل «انگاشته» در سینما‌ها اکران شود و ناجی این صنعت در دوران پساکرونایی باشند، اما کمپانی دیزنی تصمیم گرفت این فیلم را به صورت آنلاین در شبکه دیزنی پلاس به نمایش بگذارد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند