اکران

اکران «شاه ریچارد» در پاییز ۲۰۲۱

به گزارش ردکارپت فیلم: فیلم سینمایی «شاه ریچارد» به کارگردانی «رینالدو مارکوس گرین» اکران بین المللی خود در سینما‌های جهان را از ماه نوامبر سال ۲۰۲۱ میلادی مصادف با پاییز سال آینده آغاز خواهد کرد.

«ویل اسمیت» بازیگر مطرح سینمای هالیوود در این فیلم سینمایی نقش «شاه ریچارد» را ایفا می‌کند، اسمیت سال گذشته و پیش از تعطیلات سینما‌های جهان به دلیل بیماری کرونا فیلم پرفروش «پسران بد: برای همیشه» را روی پرده اکران داشت، اثری که توانست فروش خوبی را برای این بازیگر به همراه داشته باشد.

علاوه بر ویل اسمیت، جان برتنال، دیلن مک درموت، کاترین بیگین، نوآ بین، جودیت چاپمن و «لیو شرایبر» در فیلم سینمایی «شاه ریچارد» به ایفای نقش خواهند پرداخت، نگارش فیلمنامه «شاه ریچارد» را «زک بایلین» براساس زندگینامه یکی از مربیان برجسته تنیس انجام داده است.

این فیلم سینمایی روایت دو دختر تنیسور «سرنا ویلیامز» و «ونوس ویلیامز» است که زیر نظر پدرشان با بازی «ویل اسمیت» تمرین می‌کنند، فیلم سینمایی «شاه ریچارد» در ژانر داستانی ساخته شده و می‌تواند یکی از آثار مطرح سال آتی میلادی سینمای هالیوود قلمداد شود.

«تیم و ترِوُر وایت» تحت کمپانی «تروور اینترتینمنت بنر» تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارند. این دو تهیه‌کنندگی فیلم‌های موفقی همچون «پُست» «رودخانه ویند» و «اینگرید به غرب می‌رود» را در کارنامه خود دارند. «ویل اسمیت» هم تحت کمپانی خودش «آوربوک اینترتینمنت» نیز از تهیه‌کنندگان این فیلم است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند