کریستوف والتس

کیت بلانشت و کریستوف والتس به «پینوکیو» گی‌یرمو دل‌تورو پیوستند

به گزارش ردکارپت فیلم: گی‌یرمو دل تورو گروه بازیگران فیلم «پینوکیو» را تکمیل کرد و چهره‌های اسکاری چون کیت بلانشت و کریستوف والتس حالا در فهرست بازیگران فیلم جای دارند.

فیلم انیمیشن موزیکال استاپ موشن «پینوکیو» ساخته گی‌یرمو دل‌تورو کارگردان برنده جایزه اسکار برای نت‌فلیکس جمع بازیگران خود را کامل کرده و ستاره‌های جدیدی به آن پیوسته‌اند. مشخص شده که گرگوری مان بازیگر تازه وارد نقش اصلی فیلم را ایفا خواهد کرد، یوان مک‌گرگور ایفاگر شخصیت کریکت و دیوید بردلی ژپتو خواهند بود.

از دیگر بازیگرانی که به فیلم ملحق شده‌اند می‌توان به کیت بلانشت، تیلدا سویینتون و کریستوف والتس اشاره کرد که همگی برنده جایزه اسکار هستند. فین وولفهارد از «چیزهای عجیب»، جان تورتورو از «بتمن»، ران پرلمن بازیگر برنده جایزه گلدن گلوب، تیم بلیت نلسون از «واچ‌من» و برن گورمن از «انولا هولمز» دیگر بازیگران این فیلم هستند.

این فیلم که بر پایه داستان کلاسیک کارلو کلودی ساخته می‌شود، داستان سفر خارق‌العاده پسر بچه‌ای چوبی را تعریف می‌کند که به صورت جادویی با آرزوی پدرش جان می‌گیرد. داستان فیلم در ایتالیای فاشیست موسولینی اتفاق می‌افتد و ماجرایی از عشق و اعتراض خواهد بود.

دل‌تورو گفت: «بعد از سال‌ها دنبال کردن این پروژه رویایی، شریک ایده‌آلی در نت‌فلیکس پیدا کردم. ما وقت زیادی صرف گردآوری مجموعه‌ای مثال‌زدنی از بازیگران و دست‌اندرکاران کرده‌ایم و همیشه حمایت مداوم نت‌فلیکس را داشته‌ایم. همه‌مان عاشق انیمیشن هستیم و با اشتیاق فراوان باور داریم که واسطه ایده‌ال برای بازگویی این داستان کلاسیک به شیوه‌ای کاملاً جدید است.»

تصویربرداری اولیه پاییز گذشته در استودیو «شدوماشین» در پورتلند آغاز شد و مراحل تهیه فیلم بدون توقف در دوران پاندمی ادامه داشته است.

دل‌تورو و پاتریک مک‌هیل فیلمنامه را نوشته‌اند، دل‌تورو متن ترانه‌ها را نوشته و موسیقی متن فیلم توسط الکساندر دسپلا برنده جایزه اسکار ساخته شده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند