امی

جایزه افتخاری «امی» به «تایلر پری» می‌رسد

به گزارش ردکارپت فیلم: تایلر پری بازیگر، خواننده و فیلمساز برای دستاوردهایش در زمینه تولید محتوا و به کارگیری افراد به حاشیه رانده شده، یک جایزه افتخاری آکادمی تلویزیون «امی» را دریافت می‌کند.

تایلر پری و بنیادش توسط آکادمی تلویزیون به‌عنوان دریافت‌کننده جایزه افتخاری «گاورنرز» امسال معرفی شده‌اند. این جایزه طی مراسم رسمی اهدای جوایز امی یکشنبه بیستم سپتامبر به وی اهدا می‌شود.

پری نخستین فردی است که از سال ۲۰۱۴ تا به حال موفق به دریافت جایزه گاورنرز می‌شود. پارسال آکادمی تلویزیون تصمیم گرفت این جایزه را اهدا نکند و سال قبل از آن هم جایزه به فرنچایز «سفر ستاره‌ای» یا «پیشتازان فضا» رسید.

جایزه گاورنرز که نخستین بار در سال ۱۹۷۸ اهدا شد، به افراد، پروژه‌ها یا سازمان‌هایی می‌رسد که «دستاورد چشمگیر در زمینه هنرها و علوم یا مدیریت تلویزیون داشته باشند که یا طبیعت گروهی داشته باشد یا آنقدر خارق‌العاده و جهانی باشد که فراتر از گستره جوایز امی اهدا شده در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف رقابتی برود.»

با استناد به این، پری به خاطر «دستاوردهای بی‌سابقه در تلویزیون و تعهدش به ارایه فرصت‌ها به جوامع به حاشیه رانده‌شده از طریق برنامه‌های دربرگیرنده، فعل‌وانفعال، استخدام و دیگر ابتکارهای انسان‌دوستانه شخصی و اعمال شده از طریق بنیاد پری» برای دریافت جایزه انتخاب شده است.

از جمله فعالیت‌های پری می‌توان از ساخت ۲۲ فیلم سینمایی، ۱۳ سریال تلویزیونی و بیش از ۲۰ نمایشنامه تئاتری نام برد. استودیوی او در آتلانتا اخیراً با تبدیل شدن به نخستین مرکزی که کار خود را با اتخاذ رویکرد «قرنطینه کمپ» پس از اوج اولیه کووید -۱۹ دوباره آغاز کرد، خبرساز شد.

پری گفت: به خاطر این افتخار آکادمی متشکر و خوشحال هستم. همیشه به کاری که در استودیو انجام می‌دادیم و حمایت از افراد مختلف و جامعه کوچکی که ساخته‌ایم افتخار کرده‌ام. امیدم این است که با تجربه چنین لحظاتی بتوانیم به دیگران قدرت مالکیت را یادآوری کنیم و نشان دهیم که وقتی دنیا یک صندلی پشت میز به شما پیشنهاد نمی‌دهد، می‌توانید مال خودتان را بسازید.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند