سیاوش حقیقی

«خون خدا» آنلاین اکران می‌شود

به گزارش ردکارپت فیلم: سیاوش حقیقی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «خون خدا» که به تازگی پروانه نمایش خود را از سازمان سینمایی دریافت کرده است، از اکران این فیلم به صورت آنلاین خبر داد.

سیاوش حقیقی تهیه کننده فیلم سینمایی «خون خدا» به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی که به تازگی پروانه نمایش دریافت کرده است درباره زمان نمایش این فیلم گفت: با توجه به اینکه بنیاد سینمایی فارابی از شرکای این فیلم است در نظر داریم رایزنی‌هایی برای اکران آنلاین آن کنیم چون در حالت عادی در ایام ماه محرم مردم به سینماها نمی‌روند و درگیر سوگواری می‌شوند حالا با این بیماری کرونا وضعیت سخت‌تر هم شده است.

حقیقی تأکید کرد: البته تصمیم من و کارگردان این است که با توجه به مضمون فیلم در ماه محرم فیلم را به نمایش بگذاریم با این وجود باید نظرات شرکا را نیز جویا شویم.

وی درباره فروش حق‌پخش این فیلم به تلویزیون برای پخش در ایام محرم هم گفت: بعد از اکران «خون خدا»، امتیاز آن را به تلویزیون نیز می‌فروشیم چون چندی پیش دوستان صدا و سیما به ما پیشنهاد خرید «خون خدا» را داده بودند اما بهتر این است که «خون خدا» ابتدا اکران شود و بعد ما اقدام به واگذاری آن به تلویزیون کنیم.

این تهیه‌کننده ادامه داد: وقتی اکرانی وجود ندارد، سرمایه‌گذاران از سرمایه‌گذاری روی فیلم‌ها می‌ترسند و مردم هم از تماشای فیلم در سالن‌های سینما هراس دارند و این شرایط به تولید در سینما آسیب خواهد زد.

حقیقی در بخش دیگر از صحبت‌هایش درباره دیگر فعالیت‌هایش عنوان کرد: قرار است سریال شهدای غواص با نام «ترنی به سوی اروند» را تهیه کنم که کارگردانی آن را هادی حاجتمند بر عهده خواهد داشت. این سریال در حال حاضر در مرحله نگارش قرار دارد. «ترنی به سوی اروند» به سفارش سیمای استان‌ها ساخته می‌شود چون مربوط به لشگر ۲۱ امام رضاست که در آن زمان فرماندهی‌اش بر عهده سردار قاآنی بوده است. ما سعی می‌کنیم در «ترنی به سوی اروند» واقع‌گرایانه عمل کنیم یعنی همان اتفاقاتی که در عملیات کربلای ۴ و ۵ رخ داده است، روایت کنیم. البته در نظر داریم این داستان را با داستان‌های حال گره بزنیم.

این تهیه‌کننده در پایان با اشاره به سختی کار در شرایط کرونایی بیان کرد: کرونا وضعیت ساخت را سخت کرده است و از آنجایی که اکثر پلان‌های سریال در آب می‌گذرد سختی کار بیشتر می‌شود. ما عوامل را می‌توانیم قرنطینه و کنترل کنیم ولی وقتی در یک سکانس ۳۰۰ هنرور وجود داشته باشد چه می‌شود کرد؟


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند