«خیابان کارناوال» عظیم‌ترین پروژه آمازون در جمهوری چک

به گزارش ردکارپت فیلم: دومین فصل فیلمبرداری «خیابان کارناوال» از ۱۱ نوامبر ۲۰۱۹ آغاز شد اما با آغاز همه گیری ویروس کرونا، در ۱۲ ماه مارس ادامه فیلمبرداری متوقف شد. این در حالیست که تنها دو هفته از فیلمبرداری این پروژه باقی مانده است.

این سریال، توسط آمازون و Legendary Television، پرهزینه ترین فیلمی است که تاکنون در این کشور فیلمبرداری شده است.

فیلمبرداری سریال «خیابان کارناوال» روایت دوران ویکتوریا با بازی «اورلاندو بلوم» در جمهوری چک از سر گرفته می شود.

این فیلم از حیث طراحی صحنه از بهترین های هالیوود محسوب می شود چراکه صدها صنعتگر حرفه ای اهل جمهوری چک برای ساخت صحنه های این سریال عظیم از سازه های بسیار بزرگ گرفته تا کوچک ترین جزئیاتی که بیننده را به دوران ویکتوریا و کوچه پس کوچه های آن زمان می برد، بهره برده است.

فیلمبرداری بخش بین المللی پروژه های هالیوودی، در جمهوری چک اجازه فعالیت گرفت تا از هفتم ماه می کار خود را از سر بگیرند اما تولیدات در ایالات متحده هنوز منوط به توافق بین استودیوهای هالیوودی و اتحادیه ها است.

از دیگر فیلمبرداری های سری بودجه بزرگ در کشور جمهوری چک می توان به «چرخ زمان» از آمازون، «شاهین و سرباز زمستانی» از استودیوی مارول، «تسخیر شده» از نتفلیکس و «کِشتی»(Das Boot) از استودیو باواریا فیکشن و فیلم «Transatlantic 473» از نتفلیکس اشاره کرد.

«پاولینا زیپکووا» رئیس کمیسیون فیلم جمهوری چک با اشاره به بزرگی پروژه «خیابان کارناوال» گفت: حدود ۹۰۰ نفر عوامل فنی و تولید این پروژه هستند که تنها ۱۰ درصد از آن ها خارجی بوده و باقی صنعتگران چک هستند. از این تعداد ۴۰۰ نفر صنعتگر حرفه ای کار ساخت صحنه های را در استودیوهای باراندوف عهده دار بوده اند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند