نسخه غیرقانونی فیلم نولان لو رفت

به گزارش ردکارپت فیلم:  دو نسخه بی‌کیفیت و غیرقانونی از فیلم «انگاشته» جدیدترین ساخته «کریستوفر نولان» هفته گذشته در اینترنت منتشر شد.

هر دو نسخه‌ قاچاق انگاشته کیفیت پایینی دارند و از روی پرده سینما ضبط شده‌اند، یکی زیرنویس کره‌ای دارد و دیگری زیرنویس آلمانی. هنوز روشن نیست که نسخه‌های غیرقانونی این فیلم مهیج و علمی-تخیلی چقدر بیننده داشته اما این اتفاق درست همزمان با آن رخ داد که سینماداران پس از ماه‌ها تعطیلی به علت شیوع کرونا، سرانجام کارزاری بزرگ برای بازگرداندن تماشاچیان به سالن‌های سینما به راه انداختند.

کمپانی فیلمسازی برادران وارنر با جدیت به جمع‌آوری نسخه‌های قاچاق روی آورده است. این فیلم ماجراجویانه هفته گذشته در چندین کشور جهان از جمله کره جنوبی، انگلیس، فرانسه و آلمان اکران شد و در شرایطی که به سینما کشاندن تماشاگران به یک چالش بزرگ تبدیل شده، با فروش ۵۳ میلیون دلاری شگفتی‌ساز شد.

انگاشته یک فیلم علمی-تخیلی به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی کریستوفر نولان و نقش‌آفرینی جان دیوید واشنگتن، رابرت پتینسون، الیزابت دبیکی، مایکل کین، کنت برانا و آرون تایلر-جانسون است که داستان تلاش دو جاسوس حرفه‌ای برای جلوگیری از وقوع جنگ جهانی سوم را با استفاده از فناوری وارونگی زمان روایت می‌کند. این فیلم هفته جاری در دو بازار بزرگ سینمایی جهان یعنی آمریکا و چین نیز روی پرده می‌رود.

علاوه بر انگاشته، فیلم جهش‌یافته‌های جدید جدیدترین محصول شرکت‌های فیلمسازی دیزنی و فاکس که هفته گذشته روی پرده رفت نیز قاچاق شد.

این که فیلم‌های بزرگ هالیوودی روزها یا حتی ساعت‌ها پس از اکران، قاچاق شوند چیز عجیب و تازه‌ای نیست. به نقل از پایگاه اینترنتی TorrentFreak، قاچاق بزرگ یک فیلم زمانی اتفاق می‌افتد که اولین نسخه با کیفیت آن در اینترنت منتشر شود، چیزی که هنوز درباره فیلم انگاشته اتفاق نیفتاده است.

استودیوهای برادران وارنر و دیزنی از اظهارنظر دراین‌باره خودداری کردند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند