«شیطان برای همیشه»؛ با بازی بازیگر مطرح هالیوودی

به گزارش ردکارپت فیلم: نخستین تصاویر رسمی از فیلم سینمایی «شیطان برای همیشه» با بازی دو بازیگر مطرح سینمای هالیوود توسط کمپانی نتفلیکس منتشر شد.

نخستین تصاویر رسمی از فیلم سینمایی «شیطان برای همیشه» با بازی دو بازیگر مطرح سینمای هالیوود توسط کمپانی نتفلیکس منتشر شد، این فیلم اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از سپتامبر سال جاری آغاز خواهد کرد.

«شیطان برای همیشه» اولین اثر آنتونیو کامپوس پس از «کریستین» محصول ۲۰۱۷ است. کامپوس و برادرش پائولو کامپوس در اینجا فیلمی به همین نام ساخته دونالد ری پولاک محصول ۲۰۱۱ را مورداقتباس قرار داده‌اند.

تام هالند بازیگر مطرح فیلم سینمایی «مرد عنکبوتی» نقش شخصیت اصلی فیلم یعنی آروین راسل را بازی می‌کند که در دوران پسا جنگ جهانی دوم زندگی می‌کند و با یک سری شخصیت‌های شرور روبرو می‌شود.

رایلی کیو و جیسون کلارک در نقش زوج سندی و کارل هندرسون، سباستین استن در نقش کلانتر فاسد لی بودکر، هیلی بنت، الیزا اسکنلن، میا واشیکوفسکا و رابرت پتینسون در نقش واعظ مرموز پرستون تیگاردین از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

رابرت پتینسون دیگر بازیگر این فیلم امسال سال رویایی را پشت سر می گذارد، با وجود شیوع بیماری کرونا و مشکلات سینمای جهان اما پتینسون در سه فیلم بسیار مهم به ایفای نقش پرداخته است، «شیطان برای همیشه»، «تنت» و «بتمن» سه فیلمی هستند که پتینسون در آنها بازی داشته است.

«تنت» ساخته کریستوفر نولان به تازگی اکران شده و در هفته اول خود با وجود محدودیت های فراوان در اکران به دلیل شیوع بیماری کرونا به فروش استثنایی پنجاه میلیون دلاری رسیده است، حال با موفقیت این فیلم اکثریت آثار سینمای هالیوود می خواهند به نوبت اکران خود را آغاز کنند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند