تصاویری از فیلم «منک» دیوید فینچر

به گزارش ردکارپت فیلم: کمپانی نتفلیکس تصاویری از فیلم سینمایی «منک» به کارگردانی دیوید فینچر را منتشر کرده است.

اولین تصاویر از فیلم سینمایی مورد انتظار دیوید فینچر به نام «منک» توسط کمپانی نتفلیکس رونمایی شد که با هفتاد و نهمین سالگرد اکران گسترده فیلم سینمایی «همشهری کین» مصادف شد.

این فیلم اولین فعالیت دیوید فینچر به عنوان کارگردان پس از سال ۲۰۱۴ و فیلم سینمایی «دختر گم شده» محسوب می‌شود. «منک» مخفف نام هرمن منکیویچ، نویسنده معروف و این فیلم هم داستان زندگینامه اوست. منیکیوچ به همراه اورسن ولز نویسنده فیلم سینمایی «همشهری کین» بودند که در سال ۱۹۴۱ منتشر شد.

در این فیلم سینمایی گری اولدمن نقش منکیویچ را بازی کرده، کسی که در عصر طلایی هالیوود نقش بسیار زیادی داشته است. اماندا دیویس در این فیلم در نقش ماریون دیویس به نقش آفرینی خواهد پرداخت. لیلی کالینز و چالرز دنس نیز دیگر بازیگران این فیلم هستند. گری اولدمن سابقه بردن بهترین بازیگر اسکار با فیلم «ساعات تاریکی» را دارد.

دیوید فینچر این فیلم را در کالیفرنیا فیلم برداری کرده، جایی که منکیویچ با نوشتن اولین اثرش در بین نویسندگان مهم قرار گرفت و به شهرت رسید.

به گفته ورایتی منکیویچ برای فیلم سینمایی «همشهری کین» یک فیلمنامه ۳۰۰ صفحه‌ای را به اورسن ولز تحویل داد که نام اولیه آن هم «آمریکایی» بوده است. پس از یک ویرایش خیلی اساسی تعداد صفحات فیلمنامه به ۱۵۶ رسید.

فیلم سینمایی همشهری کین توانسته بود در ۹ بخش از جوایز آکادمی اسکار نامزد شود. تنها بخشی که توانست از آن دست پر خارج شود بخش بهترین فیلمنامه غیراقتباسی بود که ولز و منکیویچ به صورت مشترک آن را دریافت کردند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند